آفتاب
رییس جمهور:

به مذاکره کنندگان ایران صد در صد اعتماد دارم/دنیا چاره‌ای جز نشستن پای میز مذاکره ندارد

به مذاکره کنندگان ایران صد در صد اعتماد دارم/دنیا چاره‌ای جز نشستن پای میز مذاکره ندارد

رییس جمهور تصریح کرد: به حول و قوه الهی تحریم‌ها را از پیش پای مردم برمی‌داریم، البته ممکن است عده‌ای خوششان نیاید، آنها تعداد کمی را تشکیل می‌دهد چون می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و از این که آب صاف شود ناراحتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در پنجاه و چهارمین مجمع سالیانه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که اکثریت قاطع ملت به دنبال این هستند که زنجیره غلط و ظالمانه تحریم‌ها را پاره کنند، اظهارکرد: دنیا چاره‌ای ندارد، جز این که با جمهوری اسلامی ایران پای میز مذاکره بنشیند و راه‌های دیگر غلط است و آنها تجربه کردند و اگر دوباره امتحان کنند ضرر بیشتری خواهند کرد.

وی با تاکید بر این که فعالیت‌های ما در زمینه‌ی هسته‌ای شفاف، صحیح، و قانونی بوده و است خاطر نشان کرد: در دنیا مذاکره منطقی و حساب شده می‌کنیم و بالاخره روزی کل مذاکرات ما پخش خواهد شد که با چه سختی و قدرت و استعداد و منطقی در این زمینه تلاش شده است.

روحانی با بیان این‌که من به مذاکره کنندگان خودمان صد در صد اعتماد فنی، علمی و حقوقی دارم، گفت: تیم مذاکره کننده‌ی ما کارکشته است . پس مردم هم کاملا اعتماد داشته باشند؛ چرا که راه ما راه درست است و این راه را پیش می‌رویم. اما باید حواسمان باشد چطور راه را طی می‌کنیم.

رییس جمهور با اشاره به این‌که عده‌ای در 12 سال گذشته سنگی را به چاه انداخته‌اند گفت: امروز عده‌ای به ما می‌گویند زود باشید و عده‌ای می‌گویند این کار را رها کنید. که ما به حرف هیچ کدام گوش نمی‌دهیم و آرام و آرام و حساب شده کار خود را ادامه خواهیم داد. چون هم طناب و هم راه و هم زور بیرون آوردن این سنگ را از چاه داریم.

ادامه دارد ...

کد N628829

وبگردی