آفتاب
درخواست لاریجانی از مرکز پژوهش‌ها؛

بسته رونق تولید کشور برای تدوین بررسی لایحه بودجه را تدوین کنید

بسته رونق تولید کشور برای تدوین بررسی لایحه بودجه را تدوین کنید

رئیس مجلس شورای اسلامی از مرکز پژوهش‌ها خواست که بسته رونق تولید کشور را آماده کند تا همزمان با بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق این بسته نیز به عنوان راهکار در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم سومین همایش بخش پژوهش در قانون‌گذاری مشکلات بودجه کشور در بخش حمایت از کشاورزی، صنعت، تولید را بررسی کرد.

لاریجانی خواستار ارائه راهکارهای مرکز پژوهش‌ها برای حل این مشکلات علی‌رغم کسری بودجه کشور و کاهش درآمدهای نفتی شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی از مرکز پژوهش‌ها خواست بسته رونق تولید کشور در راستای تدوین راهکارهایی جهت ارائه به کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق برای بررسی بودجه کشور را ارائه کند.

وی تاکید کرد: تدوین این بسته برای کشور نجات‌بخش است؛ اگر می‌خواهیم در مذاکرات هسته‌ای نیز توفیق یابیم باید در تولید و بهبود شرایط اقتصادی کشور موفق باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی از مرکز پژوهش‌ها خواست با همکاری اساتید و دانشمندان کشور این موضوع را بررسی کنند.

لاریجانی همچنین در بخش دیگری از سخنرانی خود تاکید کرد: اداره کشور احتیاج به عقلانیت دارد که به معنای عدم دخالت سیاست نیست. مجلس محل تضارب آرای مختلف سیاسی است که باید از جریانات عقلانی برخواسته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از امور کشور ربطی به گرایش‌های سیاسی ندارد اظهار داشت: بسیاری از مشکلات کشور ربطی به گرایش‌های سیاسی‌ای که بر سر کار هستند ندارد، مثل مشکل کم‌آبی که هر گرایش سیاسی‌ای که سر کار بیاید باید راهکار خود برای حل این مشکل را ارائه کند.

ادامه دارد...

کد N628805

وبگردی