آفتاب

نماینده پارلمان آلمان: تا ابد نمی‌توان مذاکرات هسته‌ای را ادامه داد/ معتقدیم همه چیز آماده است

نماینده پارلمان آلمان: تا ابد نمی‌توان مذاکرات هسته‌ای را ادامه داد/ معتقدیم همه چیز آماده است

تسنیم نوشت:

نیلز آنن نماینده پارلمان آلمان و سخنگوی حزب سوسیال دموکرات این کشور، در حاشیه دیدار امروز خود با علی‌اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران گفت: از این ملاقات بسیار خوشحالم. من از طرف پارلمان و گروه‌های پارلمانی آلمان امیدواری عمیق خود را برای توافق در مذاکرات هسته‌ای با ایران اعلام می‌کنم. اعتقاد داریم همه چیز آماده است و می‌توانیم به توافقی بسیار خوب برسیم، چرا که این توافق منافع هر دو کشور را در بر خواهد داشت.

وی افزود: رسیدن به توافق می‌تواند بسیار مهم باشد، چرا که ما منافع مشترکی داریم و در خصوص خاورمیانه هم، داشتن یک خاورمیانه با ثبات و با امنیت و آرامش می‌تواند بسیار مفید باشد، چرا که منافع مشترکی داریم و دولت آلمان هم در حال درگیری و جنگ با گروه‌هایی چون داعش است و آلمان از کسانی که دنبال صلح منطقه باشد، حمایت می‌کند.

نماینده پارلمان آلمان با بیان اینکه می‌توانیم با رسیدن به توافق هسته‌ای، همکاری‌های مشترکی که با هم داریم را بسیار گسترش دهیم، تاکید کرد: کشور ما دارای روابط بسیار دیرینه سیاسی با ایران است و بسیار خوشحال خواهیم شد تا با رسیدن به توافق و آمادگی همه زمینه‌ها، دوباره به سطحی که قبلا وجود داشت، برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا ابد نمی‌توان مذاکرات را ادامه داد، چرا که باید مذاکرات در جایی به اتمام رسیده و به نتیجه برسیم و در سال آینده نیز کنفرانس بررسی ان پی تی برگزار خواهد شد و تغییراتی هم در کنگره آمریکا ایجاد می‌شود. امیدواریم بتوانیم با گرفتن برخی تصمیمات مثبت به توافقات هسته‌ای برسیم و اوضاع را سر و سامان دهیم.

 

23503

کد N627988

وبگردی