آفتاب
با افزیش مشکل آبگرفتگی مطرح شد؛

طراحی خیابانهای پارس آباد براساس استانداردهای فنی نیست

طراحی خیابانهای پارس آباد براساس استانداردهای فنی نیست

پارس آباد – معاون فرماندار پارس آباد با اشاره به مشکلات شهری این شهرستان گفت: آبگرفتگی خیابانهای پارس آباد نشان می دهد معابر اصلی این شهر براساس استانداردهای فنی طراحی و احداث نشده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، احد احدزاده بعد از ظهر یکشنبه در نشست فوق‌العاده شورای ترافیک شهرستان پارس آباد در قالب بررسی طرح زمستانه افزود: این مشکل همه ساله در فصول بارندگی رخ می دهد و تاکنون نیز هیچ اقدامی برای اصلاح آن صورت نگرفته است.

وی بر آمادگي دستگاه های اجرايي در مقابله با حوادث غيرمترقبه تاكيد کرد و متذکر شد: مشکلی که در این فصول در پارس آباد رخ می دهد، بحث آبگرفتگی معابر بوده که در این راستا امیدواریم آمادگی‌های لازم را داشته باشیم.

معاون فرماندار پارس آباد تصریح کرد: شهرداری های این شهرستان متقبل شده اند برای جلوگیری از آبگرفتی معابر و جمع شدن آب در فصول بارندگی اقدام به ارائه طرحی کارشناسی برای هدایت این آبها کنند که در زمان بارش بارندگی‌های شدید از تکرار وقایع جلوگیری شود.

وی از دستگاه هاي اجرايی شهرستان در مقابله حوادث غیرمترقبه خواست تا با برنامه ريزی و مديريت صحيح ضمن پيشگيري از بروز هرگونه مشكل در شهر، آمادگي خدمات رساني به ساير نقاط شهرستان را در صورت لزوم داشته باشند.

احدزاده تاکید کرد که ایجاد تعامل بین فرهنگ شهروندی و مدیریت شهری می تواند به کم شدن بار ترافیک کمک شایانی بکند که این امر وظیفه مسئولان و مردم است.

وی بر اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورای ترافیک تاکید کرد و یادآور شد: استفاده از نظرات کارشناسی و آینده نگری از عوامل مهم در اجرای طرحهای ترافیکی است و برای حل این مشکل به فرهنگ سازی و همکاری بخش های مختلف نیاز است.

کد N627957

وبگردی