آفتاب

هراس نتانیاهو از حملات سیاسی بین‌المللی در رابطه با فلسطین

هراس نتانیاهو از حملات سیاسی بین‌المللی در رابطه با فلسطین

نخست‌وزیر اسرائیل امروز (یکشنبه) اذعان کرد که تل‌آویو ممکن است با "حملات دیپلماتیک" مواجه شود که این امر به قدرت گرفتن مخالفان رژیم صهیونیستی در خاورمیانه منجر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش از سفر به اروپا برای دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا و گوشزد کردن به رهبران بین‌المللی برای مخالفت با قطعنامه‌های شورای امنیت درباره مرزهای اسرائیل و نحوه برخورد با فلسطینی‌ها، این سخنان را مطرح کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: هم‌اکنون با احتمال مواجهه با حملات دیپلماتیک روبرو هستیم؛ تلاشی جهت مجبور کردن ما به وسیله تصمیمات سازمان ملل برای عقب‌نشینی تا مرزهای پیش از 1967 طی دو سال. این امر موجب می‌شود تا افراط‌گران تا حاشیه تل‌آویو و قلب قدس پیش بیایند.

وزیر امور خارجه آمریکا پیش از این ابراز امیدواری کرده بود که مذاکرات با نتانیاهو، احتمال درگیری با شورای امنیت بر سر قطعنامه‌های پیشنهادی در رابطه با اختلافات اسرائیل و فلسطین را دفع کند.

تشکیلات خودگردان فلسطین با پشتیبانی اتحادیه عرب قصد دارد قطعنامه‌ای را به شورای امنیت ارائه کند که در آن از این شورا خواسته می‌شود یک جدول زمانی برای پایان اشغالگری اسرائیل تدوین و فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت بشناسد.

انتهای پیام

کد N627831

وبگردی