آفتاب

تاکید سفیر کشورمان در مقدونیه بر گسترش روابط پارلمانی ایران با این کشور

تاکید سفیر کشورمان در مقدونیه بر گسترش روابط پارلمانی ایران با این کشور

سفیر کشورمان در مقدونیه با رئیس گروه دوستی پارلمانی مقدونیه و جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در دیدار روز چهارشنبه سعید صادق محمدی، سفیر کشورمان در مقدونیه با رجائیل اسماعیلی، رئیس گروه دوستی پارلمانی مقدونیه و جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های انجام شده طی سال جاری برای گسترش روابط در زمینه‌های گوناگون و فراهم کردن زیرساختارهای قانونی برای تقویت همکاری‌های میان دو کشور به ویژه در امور اقتصادی و فرهنگی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سفیر کشورمان در این دیدار اظهار داشت: با توجه به نقش و اهمیت پارلمان‌های دو کشور در تقویت و تسهیل همکاری‌ها ، امیدوارم درآینده‌ای نزدیک بتوانیم شاهد گسترش روابط پارلمانی میان دو کشور باشیم .

سفیر کشورمان از طرف رئیس گروه دوستی ایران با مقدونیه از رجائیل اسماعیل دعوت کرد تا در راس یک گروه پارلمانی مقدونیه به اتفاق جمعی از تجار و بازرگانان به ایران سفر کنند.

رجائیل اسماعیل ضمن ابراز علاقمندی به گسترش روابط میان دو کشور اظهار داشت: با توجه به مسئولیتی که اخیرا به عنوان رئیس گروه دوستی پارلمانی با ایران به عهده گرفته‌ام با کمال میل و علاقمندی این دعوت را می‌پذیرم و حداکثر تلاش خود را خواهم کرد تا در آینده‌ای نزدیک به کشور زیبا و دوست داشتنی ایران سفر و با همکاران خود دیدار نمایم.

انتهای پیام

کد N627472

وبگردی