آفتاب
سیدین نیا:

آغاز کار سینمای هنر و تجربه در سالن سوره اصفهان

آغاز کار سینمای هنر و تجربه در سالن سوره اصفهان

اصفهان – رئیس حوزه هنری اصفهان از آغاز اکران فیلم‌های هنر و تجربه در سالن سوره اصفهان خبر داد و گفت: اجرای این طرح می تواند تا حدودی مشکلات کمبود سینما در اصفهان را رفع کند.

سید مهدی سیدین نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با آغاز به کار سینمای هنر و تجربه از امروز فیلم‌هایی هنری با معیار بالا و سطح کیفی مطلوب اکران می‌شود.

وی افزود:  پس از آغاز اکران فیلم های هنر و تجربه در ۴ سالن سینمایی تهران و یک سالن در مشهد از امروز این فیلم ها در سالن سوره حوزه هنری اصفهان به نمایش در می آید.

رئیس حوزه هنری اصفهان بیان داشت: فیلم‌های گربه و ماهی، روایت ناپدید شدن مریم و  پرویز امروز در سانس‌های ۱۵، ۱۷ و ۲۱ اکران می شود.

وی با اشاره به اینکه فیلم های این سینما مخصوص مخاطبان خاصو عام است، تاکید کرد: این طرح می تواند خلا کمبود  سالن‌های سینما دراصفهان را پر کند.

سیدین نیا اضافه کرد: فیلمهای این گروه سینمایی هر دو هفته یکبار تعویض می شود و درطول هر دو هفته طبق برنامه از قبل اعلام شده اکران می شود.

وی با بیان اینکه تهیه بلیط در هفته های اول در سینما سوره امکان پذیر است، ادامه داد:  فیلم های این گروه هر روز بعدازظهر در سه سانس از ساعت ۱۵ الی ۱۷، ۱۷ الی ۱۹ ،۲۱ الی ۲۳ اکران خواهد شد.

رئیس حوزه هنری اصفهان گفت: در این هفته تا شنبه آینده به جز موارد یاد شده همچنین فیلم های مستند شش قرن و شش سال، پوسته، از ایران یک جدایی، از تهران تا بهشت، بیداری برای سه روز و تابور نیز در سینمای هنر و تجربه اکران می شود.

به گزارش مهر، علاقه مندان در آینده نزدیک می توانند برای دریافت بلیط سینما هنر و تجربه از طریق سایت اینترنتی سینما تیکت ثبت نام کنند.

کد N627366

وبگردی