آفتاب

بزرگداشت یازدهمین سالروز سفر رهبری به قزوین برگزار می شود

بزرگداشت یازدهمین سالروز سفر رهبری به قزوین برگزار می شود

قزوین- دبیر شورای اطلاع رسانی استان از برگزاری مراسم بزرگداشت یازدهمین سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی صادق دقیقی در این باره اظهارداشت: پیرو تاکیدات استاندار طی یکسال گذشته درخصوص اهمیت و ضرورت توجه به مطالبات و دیدگاه های مقام معظم رهبری در سفر به استان قزوین و استفاده از این الزامات راهبردی در تدوین برنامه ششم توسعه استان همایش تخصصی با حضور مسئولان کشوری و مدیران و نخبگان استان برگزار می شود.

وی افزود: 25 آذر سالروز سفر رهبری به استان قزوین است که در راستای نکوداشت این روز و یادآوری مجدد مطالبات و راهبردهای معظم له در این سفر مقرر شد که مراسم بزرگداشت با نگاه علمی،تخصصی و راهبردی در روز پنج شنبه 27 آذرماه درسالن شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان یادآور شد: اعضای شورای اداری، اعضای هیات علمی دانشگاه های استان، ائمه جمعه و جماعات، روسا و معاونین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، اعضای اتاق بازرگانی، نمایندگان احزاب وتشکل های سیاسی و مردم نهاد، فرهیختگان استان در سطوح ملی ، استانی و منطقه ای،اسانید و شخصیت هایی ازحوزه های علمیه استان،شهرداران و شوراهای اسلامی شهرها، معتمدین اصناف  و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران از جمله دعوت شدگان به این مراسم خواهند بود.

وی تصریح کرد: سخنرانان این مراسم شخصیت هایی در سطوح ملی و استانی هستند که با محوریت راهبردها و مطالبات رهبری در سفر به استان قزوین به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

 25 آذر سال 82 سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان قزوین است.

کد N626918

وبگردی