آفتاب
نماینده مردم بابلسر، فریدونکنار و بهنمیر در مجلس شورای اسلامی:

مدیریت و توان اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران قابل ستایش می باشد

مدیریت و توان اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران قابل ستایش می باشد

برنامه‌ها و ساختار آموزش و پرورش می‌بایست بر محور کیفیت و ساماندهی در امر آموزش بنا نهاده شود و در این میان آنچه از اهمیت برخوردار است، خروجی مطلوب و موفقیت دانش‌آموز در بهترین مراکز علمی و دانشگاهی است.

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در این دیدار رضایت خود را از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان مازندارن و مدیریت سید علی قاسمی اعلام نمود و اظهار داشت: مدیریت و توان اجرایی ایشان و کادر مستقر در مجموعه آموزش و پرورش استان مازندران قابل ستایش می باشد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، مقداد نجف نژاد، نماینده مردم بابلسر، فریدونکنار و بهنمیر در مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی با مدیران سه منطقه دیدار و از نزدیک در جریان روند فعالیت آنان قرار گرفت.

در این دیدار که به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار گردید، هر یک از اعضاء ضمن ارائه گزارش از روند اجرای برنامه های خود، پیرامون مشکلات و مسائل مرتبط با حوزه های آموزشی، فرهنگی و فنی به طرح موضوعات خود پرداختند.

نماینده مردم بابلسر، فریدونکنار و بهنمیر در مجلس شورای اسلامی در این دیدار رضایت خود را از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان مازندارن و مدیریت سید علی قاسمی اعلام نمود و اظهار داشت: مدیریت و توان اجرایی ایشان و کادر مستقر در مجموعه آموزش و پرورش استان مازندران قابل ستایش می باشد.

مقداد نجف نژاد در نشست صمیمی با مدیران آموزش و پرورش شهرهای بابلسر، فریدونکنار و بهنمیر دیدار کرد و افزود: توجه به معیشت فرهنگیان و ارتقای اعتبارات مالی از برنامه های مجلس شورای اسلامی است.

نجف‌نژاد در این دیدار به موضوع معیشت فرهنگیان اشاره کرد و افزود: توجه به جایگاه معلمان و افزایش اعتبارات مالی از مهمترین برنامه‌های مجلس شورای اسلامی است.

وی خواستار کیفی‌بخشی آموزش و بهبود شرایط موجود شد و تأکید کرد: برنامه‌ها و ساختار آموزش و پرورش می‌بایست بر محور کیفیت و ساماندهی در امر آموزش بنا نهاده شود و در این میان آنچه از اهمیت برخوردار است، خروجی مطلوب و موفقیت دانش‌آموز در بهترین مراکز علمی و دانشگاهی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به بحث درآمدزایی توسط آموزش و پرورش جهت ساماندهی به امور مرتبط با آموزش، فرهنگ و پرورش اشاره کرد و افزود: قانون این اجازه را به دستگاه آموزش و پرورش جهت تبدیل به احسن نمودن اموال و دارایی های خود را داده و در این بخش باید از ظرفیت های بخش خصوصی تمام استفاده را برد.

کد N626178

وبگردی