آفتاب
بشار الجعفری:

میان نیروهای حافظ صلح و گروه های مسلح تبانی وجود دارد

میان نیروهای حافظ صلح و گروه های مسلح تبانی وجود دارد

نماینده سوریه در سازمان ملل متحد اعلام کرد که میان نیروهای حافظ صلح و گروه های مسلح در بلندی های جولان تبانی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، بشار الجعفری نماینده سوریه در سازمان ملل متحد در سخنانی اظهار داشت: دولت سوریه برای حل بحران این کشور با تروریست ها بر سر میز مذاکره نخواهد نشست.

وی خواستار گفتگوی سوری - سوری به دور از هر گونه دخالت خارجی شد و اعلام کرد: مخالفان سوری مخالفانی که به طور مسالمت آمیز مخالفت کرده اند و سلاح به دست نگرفته اند می توانند بر سر میز مذاکره با دولت سوریه بنشینند.

بشار الجعفری خاطرنشان کرد: عربده کشی اسرائیل در سوریه، لبنان و فلسطین تنها عربده کشی از سوی این رژیم نیست بلکه با حمایت آمریکا و کشورهای بانفوذ در شورای امنیت انجام می شود.

نماینده سوریه در سازمان ملل متحد در ادامه گفت: برخی کشورهای غربی بانفوذ در شورای امنیت نمی خواهند به همکاری میان اسرائیل و جبهه النصره در بلندی های اشغالی جولان اعتراف کنند. میان نیروهای حافظ صلح سازمان ملل و گروه های مسلح داعش و جبهه النصره تبانی وجود دارد.

وی افزود: اسرائیل هیچ کاری را مجانی انجام نمی دهد و هزینه بیمارستان و کمک های پزشکی این رژیم به تروریست های زخمی در بیمارستان های اسرائیلی در بلندی های جولان توسط قطر و عربستان سعودی پرداخت می شود.

کد N626043

وبگردی