آفتاب
/اربعین 93؛ اوج اقتدار شیعیان در جهان/

ابوترابی: پیاده‌روی اربعین، حامل پیام آزادی ملت مسلمان برای جهانیان است

ابوترابی: پیاده‌روی اربعین، حامل پیام آزادی ملت مسلمان برای جهانیان است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، اشتیاق دلباختگان به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین شهادت آن بزرگوار را نمادی از عزت و اقتدار ملت اسلام دانست و گفت: این حضور بیانگر اشتیاق مشتاقان حضرت سیدالشهدا(ع) و بیعتی دوباره برای ادامه راه آن حضرت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی فرد با بیان اینکه پیاده روی اربعین در شرایط فعلی نماد قدرت پیروان مکتب اهل بیت و شیفتگان دفاع از حریم اسلام است، عنوان کرد: عزت و استقلال ملت عراق و ملل مسلمان قطعا نقطه یأسی برای دشمنان اسلام و عراق خواهد بود.

وی افزود: این راهپیمایی، بزرگ ترین اجتماع دینی جهان محسوب می شود که هر ساله بر خیل عظیم مشتاقان پیاده روی خصوصا از نجف تا کربلا افزون می گردد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که با خانه ملت گفت‌وگو کرده است، در پایان با اشاره به حضور نیروهای تروریست داعش در عراق، خاطرنشان کرد: حضور مسلمانان از سراسر جهان بدون ترس و واهمه از این گروه تروریستی یک حرکت سیاسی و دینی بزرگ تلقی می شود که پیام آزادی و آزادگی مسلمانان را به گوش جهانیان به ویژه دشمنان اسلام خواهد رساند.

انتهای پیام

کد N625481

وبگردی