آفتاب
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

فتنه داعش گریبانگیر حامیانش خواهد شد

فتنه داعش گریبانگیر حامیانش خواهد شد

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: فتنه داعش گریبانگیر حامیانش خواهد شد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: فتنه داعش گریبانگیر حامیانش خواهد شد.

حجت‎اله خدایی سوری در گفت‎وگوبا خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، افزود: داعش پدیده‎ای است که استکبار می‎خواست به جان کشورهای اسلامی با محوریت مقاومت و جمهوری اسلامی بیندازد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در ابتدا پیش‎بینی کرد که جمع‎آوری عده‎ای تروریست در خاورمیانه نمی‎تواند اهداف استکبار را محقق سازد و قطعاً این آتش گریبان آنها را خواهد گرفت، تصریح کرد: پیش‎بینی ایران در این باره به حقیقت پیوست و در حال حاضر کشورهای ترکیه، عربستان و قطر که حامی این تروریست‎ها بودند استرس و اضطراب دارند.

خدایی سوری گفت: با مقاومت مردمی عراق، سوریه و کردستان عراق و سوریه ضربه‎های بیشتری بر این گروهک وارد شده و مورد ضعف قرار گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: آمریکا و غرب گروه تروریستی داعش را ابزاری برای رسیدن به اهداف خود می‎دانستند و این گروهک را اسرائیل و آمریکا با پشتوانه عربستان، قطر و ترکیه حمایت می‎کردند اما شعله‎ای که کشیده شده گریبانگیر آنها نیز شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر فرانسه، آمریکا، کانادا، آلمان و... نگران هستند که این گروهک اگر در خاورمیانه نباشد به کشورهای آنها برگشت داده شوند.

سوری گفت: ایران اسلامی از ابتدا موضع مقتدری را علیه این گروهک گرفت و همچنان بر مواضع خود پابرجاست.

انتهای پیام

کد N625450

وبگردی