آفتاب
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال؛| 232652

دوئل آبی های تهران و خوزستان برنده نداشت / حسرت 2 امتیاز برای قلعه نویی و ویسی

دوئل آبی های تهران و خوزستان برنده نداشت / حسرت 2 امتیاز برای قلعه نویی و ویسی

دوئل پرگل تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران با تساوی به پایان رسید تا لیگ با دیداری جذاب و تماشایی به تعطیلات زمستانی برود.

دوئل پرگل تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران با تساوی به پایان رسید تا لیگ با دیداری جذاب و تماشایی به تعطیلات زمستانی برود. در این دیدار امید ابراهیمی و سید صالحی دوبار موفق به گلزنی شدند تا پرگل ترین دیدار نیم فصل رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آخرین دیدار از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 16:20 امروز پنجشنبه بین تیم های استقلال صنعتی و استقلال تهران در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد که در پایان دو تیم به تساوی پرگل 4 بر 4 دست پیدا کردند.

آرش برهانی در دقیه 4، و دقایق 30 و 50 (از روی نقطه پنالتی) و 62 سجاد شهباززاده برای استقلال و سیدمهدی سیدصالحی دقایق 6 و 45، مهدی مومنی دقیقه 38 از روی نقطه پنالتی و محمد طیبی دقیقه 74 برای استقلال صنعتی گلزنی کردند.

در شروع این دیدار استقلال خیلی زود به گل رسید و در دقیقه 4 ارسال از جناح راست با اشتباه دروازه بان صنعتی توپ پس از برخورد به تیر دروازه به گل نخست تبدیل شد اما شاگردان عبدالله ویسی دو دقیقه بعد توانستند خیلی زود این گل را جبران کنند و سیدمهدی سیدصالحی بازی را به تساوی کشاند.

با این حال بازی خوب دو تیم ادامه داشت تا اینکه استقلال روی ارسال کرار جاسم از جناح راست و ضربه سر امید ابراهیمی به گل برتری دست پیدا کرد. بعد از این گل هم دو تیم فوتبال هجومی را به نمایش گذاشتند و در قیقه 37 نفوذ مهدی مومنی به محوطه جریمه استقلال با خطای مدافعان تیم تهرانی مواجه شد و تورج حق ورودی اعلام ضربه پنالتی کرد که خود مومنی این توپ را به گل تساوی تبدیل کرد.

در ادمه نیمه اول این دیدار بازهم تیم میزبان بود که با نفوذ از کناره ها تاثیرگذارتر از تیم تهرانی عمل کرد و در دقیقه 45 به گل سوم دست پیدا کرد. در این صحنه ارسال توپ از جناح راست روی سر سیدصالحی نشست و ضربه او به گل سوم تبدیل شد.

در نیمه دوم هر دو تیم بازی قابل قبول و زیبایی را از خود به نمایش گذاشتند که ابتدا استقلال موفق شد از روی نقطه پنالتی توسط امید ابراهیمی گل تساوی را وارد دروازه استقلال خوزستان کند. دقیقه 62 سجاد شهباززاده گل برتری چهارم و برتری آبی پوشان تهران را به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و استقلال صنعتی خوزستان در دقیقه 74 که کار را به تساوی کشاند تا پرگل ترین بازی نیم فصل اول لیگ چهاردهم رقم بخورد.

استقلال تهران با این تساوی با 28 امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند و استقلال صنعتی خوزستان با 18 امتیاز به رده 11 جدول صعود کرد.

کد N624617

وبگردی