آفتاب

اسکوچیچ: گل اول هدیه خدا به ما بود/ نمی‌دانم در لیگ قهرمانان با کدام تیم‌ها همگروه شدیم

اسکوچیچ: گل اول هدیه خدا به ما بود/ نمی‌دانم در لیگ قهرمانان با کدام تیم‌ها همگروه شدیم

سرمربی فولاد می‌گوید پرسپولیس در ضربات ایستگاهی خطرناک است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اسكوچیچ سرمربی تیم فولاد خوزستان پس از برد تیمش مقابل پرسپولیس گفت: «ما با شایستگی پرسپولیس را بردیم و مستحق این برد بودیم. فقط یك تیم با روحیه بالا می‌تواند از زیر این مشكلاتی كه ما داشته ایم سالم بیرون بیاید.» او در مورد مسابقه هم گفت: «گل اول هدیه خدا به ما بود چراكه در 6 ماه گذشته خیلی اذیت شدیم. ما بعد از آن دو سه موقعیت داشتیم كه می‌توانستیم به سود خودمان استفاده كنیم. ما از بابت ضربات ایستگاهی نگرانی داشتیم چراكه پرسپولیس در این موضوع خطرناك است. اشتباهات بازیكنان پرسپولیس دلایل مختلفی دارد. آن‌ها تحت فشار بودند.»
سرمربی فولاد در مورد ضعف امسال تیمش گفت: «ما در نیم فصل اول 7 بازیكن اصلی خود را از دست دادیم. اگر امروز سروش رفیعی، آرش افشین، عبدالله زاده، شهاب كریمی و بختیار رحمانی را داشتیم چه اتفاقی می افتاد؟ البته امروز سروش سعیدی توانست برای ما بازی كند. فدراسیون این بازیكن را محروم كرده بود و حالا خودشان مجوز بازی او را دادند. یك ساعت قبل از بازی با تراكتورسازی مجوز بازی او را داده بودند اما از او استفاده نكردیم چراكه حرفه‌ای هستیم.»
اسكوچیچ در مورد تعطیلی لیگ و قرعه كشی لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: «بعد از این 50 روز می شود گفت كه اثر مثبت داشته یا منفی. ولی ما دنبال این هستیم كه از این فرصت برای آماده سازی خود استفاده كنیم. در لیگ قهرمانان هم هنوز اطلاع ندارم كه در كدام گروه قرار گرفته ایم.به بازیكنان و سایر اعضای تیم هم اجازه ندادم كه اخبار قرعه كشی را پیگیری كنند چراكه امروز بازی حساسی داشتیم. امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا هم با قدرت ظاهر شویم.»
43 43

کد N624536

وبگردی