آفتاب
عزيزی تاكيد كرد:

بسیج به دنبال عملیاتی كردن اراده مردمی در نبرد اقتصادی است

بسیج به دنبال عملیاتی كردن اراده مردمی در نبرد اقتصادی است

همدان: مسئول بسيج سازندگی سپاه پاسداران با بیان اینکه بسیج به دنبال عملیاتی كردن اراده مردمی در نبرد اقتصادی است، گفت: باید در اقتصاد تکیه خودرا به نفت کم کنیم چراکه آسیب زيادی ازتکیه به نفت دیده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهيم عزیزی كه همراه سردار نقدي به همدان سفر كرده ظهر پنجشنبه در شواراي اداري همدان با اشاره به اینکه فرمان رهبری در اقتصاد مقاومتی یک تکلیف انقلابی است، عنوان كرد: ايجاد هر نهاد در عرصه اقتصاد مقاومتی را می توان یک عمل صالح عنوان کرد.

مسئول بسيج سازندگی سپاه پاسداران ادامه داد: مجموعه سازمان های بسیج به دنبال انجام فرامین انقلاب اسلامی هستند، اقتصاد مقاومتی مصداقی از عمل صالح است.

وي ادامه داد: سازمان بسیج به دنبال عملیات كردن اراده مردمی در نبرد اقتصادی است و  ورود آحاد مردم در این راستا حلال مشکلات است.

وی با اشاره به اینکه تنها راه پیروزی مانند عرصه های گذشته باور اراده مردمی است، بیان داشت: اگر باور کنیم اراده مردمی کار گشاست بر تلاش های ناجوانمردانه  دشمن پیروز می شویم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران اظهار داشت: تکیه بر نظام مردم سالاری دینی می تواند الگو و مشکل گشای بشیریت باشد.

عزیزي با اشاره به اینکه  بسیج به دنبال توانمند سازی مردم است تا جلوي ضربات اقتصادی دشمن گرفته شود، بيان داشت: باید در این عرصه تکیه خود را از نفت کم کنیم، اقتصاد ما آسیب زيادی از تکیه به نفت دیده است و اقتصاد کشور ضربه خورده و تکیه به نفت برخی اوقات توهم قدرت را ایجاد کرده و انتظارات و توقعات نا هم سو به وجود آورده است، اگر توانمند سازی لایحه های اقتصاد مقاومتی روی دهد، در دراز مدت نیازمند حتی برخی از کارهای جهادی هم اكنون هم نیستیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگي سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ۱۰۶ هزار پروژه عمرانی و سازندگی در كشور اجرا شده، اذعان داشت: وقتی مردم خود توانمند شوند این گونه کارها را نيز خود انجام می دهند.

عزیزی اظهار داشت: همدان از نظر امنیت غذایی توانمندی بالایی دارد و حتی چند استان همجوار را نیز پوشش دهد، از سرمایه های کوچک مي توان به سرمایه های مولد و اثر گذار رسید.

دنبال رساندن ایران به قله اقتصادی هستیم

وی با اشاره به اینکه به دنبال هر هدفی که باشیم در اقتصاد مقاومتي حركت مي كنيم، بیان داشت: به دنبال پیوند دادن ظرفیت های مردمی با دولتی هستیم، بايد درک مشترکی از ماموریت مشترک انجام شود، به دنبال رساندن ایران به قله اقتصادی هستیم که معبر آن اقتصاد مقاومتی است.

عزیزی با بیان اینکه لازمه غلبه بر تحریم ها اطاعات از رهبری است، عنوان کرد: ۲۵ میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان استان همدان در بخش اجرای پروژ هاي سازندگي در سال گذشته جذب کرده  و فرصت هایی خوبی را برای جوانان ایجاد کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نيز در این شورا با اشاره به اینکه تببین سیاست هاي اقتصاد مقاومتی راه را برای همه مشخص کرده است، بیان داشت: جنگ های آینده براي آب روی می دهد، بايد به دنبال افزایش بهره وری در بخش كشاورزي بود.

عليرضا رنجبر ضرابی ادامه داد: در این سیاست ابلاغی تاکید بر امنیت غذایی و دارو شده است، امنيت غذایی با امنیت ملی کشورها رابطه مستقیم دارد.

وی با اشاره به اینکه شکنندگی در تولید محصولات كشاورزي را بايد از ميان برداشت، اذعان داشت: باید فعالیت های بسیج سازندگي را تقویت کرد، توجه به کشت و صنعت  ارزش افزده را برای ما ایجاد می کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افزود: مکانیزه کردن کشاورزی باعث افزایش بهره وری می شود و در گلخانه ها می توان به اندازه ده برابر  فضاي باز تولید داشت.

کد N624476

وبگردی