آفتاب
سردار نقدی:

مدل اقتصادی بسیج در دنیا حرف نخست را می زند

مدل اقتصادی بسیج در دنیا حرف نخست را می زند

همدان: رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: مدل اقتصادی بسیج در دنیا حرف اول را می زند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی در دومین روز حضور خود در استان همدان ظهر پنجشنبه در شورای اداری استان حضور یافت و به بررسی راهكارهای بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت.

وی در این شورا با اشاره به اینکه رهبری داشتن احساس مسئولیت را از خصوصیات بسیجی معرفی می كند، بیان داشت: بسیجی به معنی داشتن احساس مسئولیت در خصوص سر نوشت همه است.

نقدی ادامه داد: تفكر بسیجی جبهه ستمگران را آرام نمی گذارد چون دامان آنها را گرفته است. از ۳۶ سال قبل آمریکا در همه مولفه های قدرت خود افول کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آمریکا ۱۷ هزار میلیارد دلار بدهی خارجی دارد، اذعان داشت: آمریكا در همه مولفه ها چون فرهنگی و امنیت دچار مشکلاتی است، مولفه قدرت نظامی اش دیگر کارایی و برندگی ندارد.

نقدی با بیان اینکه آمریکا به دنبال زدن ضربه به ایران و سقوط آن است، ادامه داد: باید هر كار می توانیم انجام دهیم، تشكیل بسیج تدبیری برای تداوم نظام انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه بسیجی واقعی همه جانبه  وارد دفاع می شود، ادامه داد: در عرصه اقتصادی نیز باید بتوان دفاع کرد، از هر جهتی که قصد ورود دشمن داشته باشد باید بتوانیم دفاع کنیم، اجزای بسیج در راستای اجرای دفاع همه جانبه بنیان ریزی شده است.

سردار محمدرضا نقدی ادامه داد: با درایت مقام معظم رهبری بسیج عملیاتی شده است و نظرات امام راحل(ره) اجرایی شد، اکنون بسیج در همه صحنه ها حضور دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه  آسیب و آفت های بسیج در حداقل است، اذعان داشت: در بخش تولید می توان با اعطا وام های آنچنانی رانت ایجاد کرد، برخی فكر می كنند باید سرمایه گذاری ها کلان باشد، در حالی که  مدلی از سوی بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی پایه ریزی شده است آفاتی این چنین ندارد.

سردار نقدی عنوان کرد: مدل اقتصادی بسیج  در دنیا حرف اول را می زند، اكنون بازارهای آمریکا نیز با کالای چینی قبضه شده است.

وی با اشاره به اینکه چین از کارگاه های كوچك این بازارها را قبضه كرده است، ادامه داد: ما نمی توانیم مانند چین بهره کشی داشته باشیم، چرا که  ادعای عدالت اسلامی داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه می توان از امکانات دم دستی برای ایجاد شغل بهره برد، اذعان داشت: همه به دنبال این هستند دولت اشتغال ایجاد کند، هر ایرانی یک مولد باید باشد، از این که مولد نباشیم باید خجالت بکشیم، اکنون ۵۰ هزار واحد تولیدی در کشور به همت بسیج ساخته شده است.

سردار محمدرضا نقدی اذعان داشت: بسیجیان در حد بضاعت خود فعال اند، امروز با دو مشکل رکود و تورم مواجه ایم، اگر نیروهای بسیجی از توان خود استفاده کند پیروزی هایی زیادی در اقتصاد خواهیم داشت.

نقدی افزود: مشکل بیکاری با  اقتصاد مقاومتی حل می شود، با کارهای به ظاهر کوچک می تواند قدم های خوبی برداشت .

کد N624473

وبگردی