آفتاب

نیازآذری: روند تکمیل شبکه فاضلاب بابل تسریع شود

نیازآذری: روند تکمیل شبکه فاضلاب بابل تسریع شود

عضو کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تصفیه خانه‌های فاضلاب بابل آماده بهره برداری است، افزود: متاسفانه هنوز شبکه فاضلاب این شهر ناتمام است و باید در تکمیل آن تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، حسین نیاز آذری شب گذشته 19 آذرماه 93 در جلسه‌ای که با حضور وزیر نیرو و نمایندگان استان در استانداری مازندران با محوریت بررسی مشکلات آب و برق مازندران برگزار شد، گفت: 44 درصد برنج کشور در 230 هزار هکتار از زمینهای کشاورزی مازندران تامین می شود به همین دلیل بحث آب در اقتصاد کشاورزان و کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه تصفیه خانه‌های فاضلاب بابل آماده بهره برداری است، افزود: متاسفانه هنوز شبکه فاضلاب این شهر ناتمام است و باید در تکمیل ان تسریع شود.

عضو کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرستان بابل از سد هراز و البرز ذینفع است و سد سجاد رود نیز در دست مطالعه قرار دارد.

وی با اشاره به مشکلات حوزه برق افزود: شبکه برق مازندران 35 سال قدمت دارد و باید تلاش شود تا برای رفع نگرانی در برق استان فکر اساسی شود.

وی در پایان پیام نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر و جویبار را مبنی بر مشکلات کمبود آب در این مناطق و به ویژه روستاهای اطراف سد البرز و دهستان لفور یادآور شد.

انتهای پیام

کد N624387

وبگردی