آفتاب

پاسداران و بسیجیان سپاه تهران بزرگ با کاروان حسینی تهران همراه شدند

پاسداران و بسیجیان سپاه تهران بزرگ با کاروان حسینی تهران همراه شدند

بسیجیان و پاسداران سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اعلام حمایت از تشکیل ستاد مردمی راهپیمایی اربعین حسینی (ع) تهران، در راستای شناخت سردمداران کفر و عناد رهسپار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) می‌شوند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آن‌ها با صدور اطلاعیه‌ای چنین مطرح کردند:

«السلام علیک یا اباعبدالله‌الحسین»

«بر مشام می‌رسد هر لحظه بوی کربلا بر دلم ترسد بماند آرزوی کربلا»

امسال هم جا ماندیم، جا ماندیم از حرم یار.

ای کاش با آنان که کاروان عشق شدند و به سوی کربلای حسین (ع) روانه گشتند هم قدم و همسفر می‌شدیم.

درست است که امسال هم بی‌نصیب از دیار عشق شدیم، اما از درک زیارت حرم فرزند زهرای اطهر سلام‌الله علیها بی‌بهره نیستیم.

آری زیباست فراز «یا من بزیارته‌ی ثواب زیاره سیدالشهدا (ع)» که شنیدنش بغض دل می‌ترکاند و اشک چشم‌های جا مانده از دیدار حرم ثارالله (ع) را بر گونه‌ها جاری می‌سازد.

اینجا هم می‌توان عطر خوش کربلا و بین‌الحرمین را احساس کرد.

ما جا ماندگان از استشمام عطر خوش کرب و بلاء وضوی عشق می‌گیریم و با هم همراه می‌شویم و یک صدا فریادزنان، شعار «لبیک یا حسین» سر می‌دهیم و دل به قافله پابرهنگام حسینی در کرب و بلا می‌سپاریم.

به همین منظور پاسداران و بسیجیان جان بر کف سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ضمن اعلام حمایت از این حرکت خداپسندانه و عاشقانه به دنبال تشکیل «ستاد مردمی راهپیمایی اربعین حسینی تهران» خود نیز همگام با مردم ولایتمدار و دوستدار خاندان اهل بیت عصمت و طهارت، دل به این قافله عشق سپرده و در راستای شناخت یزید و یزیدیان زمان و مبارزه با سردمداران کفر و عناد با شعار کوبنده «مرگ بر آمریکا» و با آرزوی بهره‌مندی از ثواب زیارت حرم سیدالشهدا (ع) به سمت حرم سیدالکریم، حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) رهسپار می‌شویم.

امید است این پیاده‌روی عاشقانه باعث نورانیت دل‌های عشاق و محو گناهان گردد. باشد که ان‌شاءالله این قدم‌ها که در مسیر تقرب به خاندان اهل بیت اینگونه عاشقانه و خالصانه برداشت می‌شود در رکاب منتقم خون اباعبدالله‌الحسین (ع)، مهدی موعود (عج) نیز با شعار «یا لثارات الحسین (ع)» یارای پسر فاطمه (س) باشد.

انتهای پیام

کد N624292

وبگردی