آفتاب
دبیر هشتمین کنفرانس فرماندهی و کنترل ایران:

C4I مسیر پیشروی دشمن را سد کرده و پاسخی مقتدرانه به تهدید می‌دهد

C4I مسیر پیشروی دشمن را سد کرده و پاسخی مقتدرانه به تهدید می‌دهد

در این همایش که با حضور وزیر دفاع و معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور و بزرگان حوزه دفاع و امنیت کشور برگزار خواهد شد، جدیدترین دستاوردهای علمی- پژوهشی ارائه می شود.

دبیر هشتمین کنفرانس فرماندهی و کنترل ایران اظهار داشت: C4I با رعایت قواعد خاص مسیر پیشروی دشمن را سد کرده و پاسخی مقتدرانه به تهدید می‌دهد.

به گزارش ایلنا، دبیر هشتمین کنفرانس فرماندهی و کنترل ایران در نشست خبری که به همین مناسبت در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، اظهار داشت: "C4I" با رعایت قواعد خاص مسیر پیشروی دشمن را سد کرده و پاسخی مقتدرانه به تهدید می‌دهد.

دبیر هشتمین کنفرانس فرماندهی و کنترل ایران افزود: در این همایش که با حضور وزیر دفاع و معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور و بزرگان حوزه دفاع و امنیت کشور برگزار خواهد شد، جدیدترین دستاوردهای علمی- پژوهشی ارائه می شود.

سرهنگ نجاتی ایجاد فضای تعامل و تبادل، شناسایی نیازها و چالش‌ها و شناسایی خبرگان و نخبگان را از اهداف این کنفرانس دانست و گفت: مراسم افتتاحیه این کنفرانس روز سه شنبه 25 آذر برگزار خواهد شد و مجموعه نیروهای مسلح، سازمان پدافند غیرعامل و بسیاری از ارگان‌های نظامی در این همایش همکاری و شرکت خواهند داشت.

وی شعار این همایش را "فرماندهی و کنترل؛ راهبرد اقتدار ملی" عنوان و تصریح کرد:"C4I"به دنبال کاهش خسارات در ساعات اولیه بحران است که با رعایت قواعد خاص خود، جلوی پیشروی‌های دشمن را گرفته و در حوزه آفندی با استفاده از سامانه فرماندهی و کنترل، پاسخی مناسب و مقتدرانه به تهدید می‌دهد.

او مبانی پایه و بنیادی فرماندهی و کنترل، توسعه زیرساخت‌های فرماندهی و کنترل، توسعه علوم و فناوری در عرصه فرماندهی و کنترل، و کارکرد فرماندهی و کنترل در اقتدار ملی را از جمله محورهای همایش"C4I"برشمرد.

دبیر هشتمین همایش "C4I" در ادامه گفت: فرماندهی و کنترل، تنها مختص به مسائل نظامی نیست. در واقع فرماندهی یک نوع مدیریت ویژه در گستره وسیع با قدرت خطرپذیری است که دو عامل بحران و تصمیم‌سازی سریع در آن اهمیت ویژه دارد.

کد N624176

وبگردی