آفتاب
سالاری:

کنگره بزرگداشت 80 شهید هنرمند موسیقی کشور در بوشهر برگزار می‌شود

کنگره بزرگداشت 80 شهید هنرمند موسیقی کشور در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: کنگره بزرگداشت 80 شهید هنرمند موسیقی کشور در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر چهارشنبه در نشست با رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور اظهار داشت: گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه یکی از موضوعات بسیار مهمی است که به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی بر لزوم حضور و مشارکت جدی همه مسئولان در برنامه‌های مربوط به شهدا و ایثارگران تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: باید بحث ایثار و شهادت را هر چه بیشتر با جامعه پیوند بزنیم و شاهد نهادینه شدن ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

استاندار بوشهر ادامه داد: کنگره بزرگداشت 80 شهید هنرمند موسیقی در استان بوشهر با تلاش سازمان بسیج هنرمندان و سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار می شود که حمایت‌های لازم را برای برگزاری این همایش خواهیم داشت.

وی از تشکیل ستاد اجرایی کنگره شهدای هنرمند با محوریت سپاه امام صادق(ع) خبر داد و اضافه کرد: همه دستگاه های استان بوشهر برای برگزاری این همایش همکاری لازم را خواهند داشت.

سالاری در ادامه با اشاره به پیشتازی مردم استان بوشهر در پاسداشت یاد و نام شهدای عظیم‌الشان، تصریح کرد: روحیه مشارکت در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت امری اثربخش است و خروجی بهتری خواهد داشت.

استاندار بوشهر در ادامه بر لزوم مشارکت فعالانه و تاثیرگذار دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری کنگره بزرگداشت 80 شهید هنرمند موسیقی در استان بوشهر تاکید کرد و افزود: امیدواریم شاهد برگزاری با کیفیت این کنگره در استان بوشهر باشیم.

کد N623681

وبگردی