آفتاب
با پایان جلسه علنی امروز اعلام شد:

مجلس برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه٬ 2 هفته تعطیل شد

مجلس برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه٬ 2 هفته تعطیل شد

برای حضور نمایندگان در حوزه انتخابیه٬ در دو هفته پیش رو مجلس به مدت 15 روز تعطیل بوده و جلسه بعدی مجلس پس از دو هفته در تاریخ 7 دی برگزار خواهد شد.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی از همکاری اعضای کمیسیون برنامه٬ بودجه و محاسبات مجلس و مشارکت دولت در بررسی طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدحسن ابوترابی‌فرد پایان نشست علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اولین جلسه بعدی مجلس پس از پایان تعطیلات دو هفته‌ای نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه در تاریخ ۷ دی ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: لازم است از همکاری ارزشمند همکاران و تلاش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس و مشارکت دولت در بررسی طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تشکر و تقدیر کنم.

ابوترابی فرد همچنین ضمن تشکر از دولت و نمایندگان مجلس تصریح کرد: از معاونت قوانین و مجموعه دست‌اندرکاران بررسی این طرح تشکر کامل را دارم امیدوارم شورای نگهبان در این ایام بررسی مصوبه دولت را در دستور کار قرار دهند و مجلس قبل از ورود به بودجه سالانه در کمیسیون‌ها و کمیسیون تلفیق با احکام روشن و شفافی در این حوزه روبرو باشیم و بتوانیم بودجه سال ۹۴ را به نحوی شایسته مورد بررسی قرار دهیم و با توجه به اینکه همکاران ارجمند ما برای بررسی این طرح ۵ هفته کاری منظم را در مجلس حضور داشتند٬ لذا برای حضور در حوزه انتخابیه در دو هفته پیش رو مجلس به مدت ۱۵ روز تعطیل بوده و جلسه بعدی مجلس پس از دو هفته در تاریخ ۷ دی برگزار خواهد شد.

کد N622724

وبگردی