آفتاب
به میزبانی دانشگاه هوایی شهید ستاری:

همایش فرماندهی، مدیریت و کنترل شرایط بحرانی برگزار می شود

همایش فرماندهی، مدیریت و کنترل شرایط بحرانی برگزار می شود

هشتمین همایش علمی فرماندهی، مدیریت و کنترل شرایط بحرانی (C4I) با حضور وزیر دفاع برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منصور نجاتی صبح امروز در نشست خبری با بیان این‌که همایش علمی فرماندهی، مدیریت و کنترل شرایط بحرانی در روزهای 24 تا 26 آذر به میزبانی دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سخنران مراسم افتتاحیه این همایش حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خواهد بود.

دبیر همایش علمی فرماندهی، مدیریت و کنترل شرایط بحرانی همچنین با اشارهب ه این‌که در این همایش نسبت به دوره‌های قبل حدود 15 درصد مقالات بیشتری ارائه شده، خاطرنشان کرد: در این همایش حدود 293 مقاله دریافت شده است. در این همایش سه میزگرد تخصصی و 21 کارگاه تخصصی برگزار می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: شعار این کنفرانس «فرماندهی و کنترل راهبرد اقتدار ملی» است. یکی از انتظارات ما از برگزاری این همایش هم‌افزایی شرکت‌کنندگان و توانمندی‌های آنان است. اگر سامانه قدرتمند فرماندهی و کنترل وجود داشته باشد، در لحظات اول وقوع زلزله قدرت تصمیم‌گیری ایجاد شده تا بحران کنترل شود. ما باید بتوانیم در شرایط بحران پاسخ مناسبی به نیازها بدهیم. فرماندهی و کنترل یک شاخه دانشی بین رشته‌ای است که تلفیقی از مدیریت و زیرساخت‌های لازم برای مدیریت گسترده در شرایط ویژه و بحرانی است. فرماندهی و کنترل ساختارهای غیرنظامی را نیز شامل می‌شود به گونه‌ای که تدوین برنامه ششم توسعه فرماندهی، مدیریت و کنترل شرایط است.

نجاتی همچنین افزود: ما در این همایش به دنبال ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه مدیریت و کنترل، ایجاد تعامل میان صنایع، مشارکت بخش دانشگاهی در این حوزه و شناسایی چالش‌ها در حوزه هوشمندسازی مدیریت و کنترل هستیم.

به گزارش ایسنا، این همایش با همکاری دانشگاه‌های صنعتی شریف،‌مالک اشتر، شهید بهشتی، خواجه نصیرالدین طوسی و همچنین وزارت دفاع، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ستاد کل نیروهای مسلح و معاونت علمی ریاست جمهوری از روز 24 آذر به مدت 2 روز در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N622675

وبگردی