آفتاب

مهلت یک ماهه کمیسیون کشاورزی به چیت چیان برای تعیین تکلیف سد غازان

مهلت یک ماهه کمیسیون کشاورزی به چیت چیان برای تعیین تکلیف سد غازان

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی به وزیر نیرو برای تعیین تکلیف سد غازان مهلت داد.

محمدمهدی برومندی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون کشاورزی، گفت: این جلسه به طرح سوال تعداد زیادی از نمایندگان از چیت چیان وزیر نیرو اختصاص داشت.

وی با بیان اینکه محور سوال نمایندگان سوال کننده از وزیر نیرو پیرامون مسایل و مشکلات منطقه ای در حوزه آب شرب و آبهای مرزی بود، افزود: در این جلسه سوال مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر از وزیر نیرو مطرح ومقرر شد وزارتخانه پاسخی تهیه کند و اگر نماینده سوال کننده قانع نشد بازهم سوال طرح شده مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس ادامه داد: در این جلسه سوال حامد قادرمرزی نیز از چیت چیان مطرح و به وزیر سه هفته وقت داده شد تا گروه کارشناسی مسئله مورد نظر را بررسی کنند.

برومندی همچنین تصریح کرد: سوال عوض حیدرپور نیز از وزیر نیرو مطرح و قرار شد، هیاتی از وزارت نیرو در حد معاونان وزیر و حتی خود وزیر به حوزه انتخابیه این نماینده سفر ومشکل مربوطه را بررسی وحل کنند و چنانچه بازهم نماینده سوال کننده قانع نشدند موضوع مجددا در کمیسیون بررسی شود.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد : سوال منوچهری نماینده پاوه و جوانرود نیز مطرح و مقرر شد وزارت نیرو تا چند هفته دیگر نسبت به ارائه توضیحات قانع کننده به این نماینده اقدام کند. محمدعلی مددی نماینده میانه نیز سوالش از وزیر نیرو را با توجه به مذاکراتی که با وزارتخانه داشتند و به تفاهم رسیده بودند پس گرفت.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس تصریح کرد: در این جلسه سوال موید حسینی صدرنماینده خوی و چایپاره در مورد تعلل وزارت نیرو برای احداث سد غازان مطرح و یک ماه به وزیر فرصت داده شد تا وزارت نیرو به این موضوع رسیدگی کند. بر این اساس مقرر شد تیمی کارشناسی با حضور در منطقه نسبت به احداث سد غازان تجدید نظر کنند.

برومندی در پایان گفت: طبیب زاده نوری نماینده تهران،ری، شمیرانات و اسلامشهر برای طرح سوالش در کمیسیون حضور نداشت و همچنین نوروزی نماینده مردم علی آبادکتول چون ماموریت خارج از کشور بودند، در کمیسیون حاضر نبود و سوالش مطرح نشد.

انتهای پیام

کد N622674

وبگردی