آفتاب
مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت:

موقعیت جغرافیایی و جمعیت جوان ایران دو عامل تاثیرگذار بر تقویت زیرساخت‌های ارتباطی است

موقعیت جغرافیایی و جمعیت جوان ایران دو عامل تاثیرگذار بر تقویت زیرساخت‌های ارتباطی است

سرمایه گذاری در شبکه ارتباطات زیرساخت از جمله سرمایه گذاریهای موفقی است که وضعیت کنونی شبکه فیبرنوری ایران را به یکی از گسترده ترین شبکه های مخابراتی منطقه،تبدیل خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در دیدار با هیأت آلمانی بر توسعه زیرساختهای ارتباطی تأکید کرد وگفت: موقعیت جغرافیایی و جمعیت جوان ایران دو عامل تا ثیرگذار بر تقویت زیرساخت های ارتباطی است

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در بازدید گروهی از فعالان صنعت مخابرات آلمان از مجموعه تاریخی عمارت کلاه فرنگی، بوفاردداهمن به نمایندگی از هیأت آلمانی ضمن ابراز خوشبختی از فرصت این دیدار؛ نسبت به توسعه روابط مخابراتی آلمان و ایران به عنوان یکی از فعالان مخابراتی منطقه خاورمیانه ابراز امیدواری کرد.

در این دیدار، خسروی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گزارشی از وضعیت زیرساختهای مخابراتی ایران ارائه کرد و افزود:موقعیت جغرافیایی و جمعیت جوان ایران، دو فاکتور اساسی و تأثیرگذار برای توسعه و تقویت زیرساخت های ارتباطی است.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت ژئوپولتیک ایران در منطقه خاورمیانه افزود: سرمایه گذاری در شبکه ارتباطات زیرساخت از جمله سرمایه گذاریهای موفقی است که وضعیت کنونی شبکه فیبرنوری ایران را به یکی از گسترده ترین شبکه های مخابراتی منطقه،تبدیل خواهد کرد.

بوفاردداهمن رئیس هیأت آلمانی با اطلاع از وضعیت شبکه زیرساخت ارتباطی ایران، ضمن ابراز خشنودی از گستردگی خدمات ارتباطی در ایران ادامه داد:، با توجه به میزان مشترکان تلفن همراه و کاربران؛ ایران از جمله کشورهای با پتانسیل بالا برای سرمایه گذاریهای مخابراتی و ارتباطی است.

کد N622647

وبگردی