آفتاب

دیدار جمی از اعضای دفتر سیاسی حماس با رئیس مجلس

دیدار جمی از اعضای دفتر سیاسی حماس با رئیس مجلس

مسوول ارتباطات جنبش اسلامی فلسطین (حماس) به همراه جمع دیگری از اعضای دفتر سیاسی این جنبش بعدازظهر امروز با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در ابتدای این دیدار با تاکید بر حمایت همه جانبه کشورمان از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی ایران در هر زمان و هرجا از گروه‌های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرده و خواهد کرد.

وی تصریح کرد: علیرغم تلاش‌های حامیان جهانی و منطقه‌ای رژیم اشغالگر قدس، ملت شجاع فلسطین سرانجام پیروز خواهد شد.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه در تحلیل شرایط منطقه گفت: اقدامات گروه‌های تندرو و تروریستی در منطقه که با طراحی قدرت‌های استکباری و حمایت برخی کشورهای منطقه انجام می‌شود به زیان مسلمانان بوده و بهانه‌ای برای دخالت در منطقه شده است.

وی در ادامه افزود: ائتلاف کنونی علیه داعش ساختگی و غیرکارآمد بوده و قدرت‌های غربی زیر پوشش مبارزه با داعش اهداف نامشروع دیگری را در منطقه دنبال می‌کنند.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود تقویت و انسجام در میان امت اسلامی در مبارزه با رژیم صهیونیستی را یک ضرورت مهم خواند.

در ادامه این دیدار محمد نصر، مسوول ارتباطات جنبش اسلامی فلسطین (حماس) ضمن قدردانی از کمک ها و حمایت‌های ایران از ملت فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی گفت: مقاومت اسلامی در غزه تنها به یاری جمهوری اسلامی توانست در جنگ با رژیم اشغالگر پیروز شود.

وی افزود: ایران همواره و در همه شرایط از مردم فلسطین حمایت کرده و نقش اساسی در مبارزه با رژیم صهیونیستی داشته و دارد.

وی سپس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت تسلیح کرانه باختری گفت: این مواضع حکیمانه باعث هراس و آشفتگی رژیم صهیونیستی شده و روحیه مبارزان فلسطینی را بالا برده است.

انتهای پیام

کد N621835

وبگردی