آفتاب

درخواست نماینده ارومیه از وزیر راه برای افشای نام مدیران متخلف

درخواست نماینده ارومیه از وزیر راه برای افشای نام مدیران متخلف

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز نماینده مردم ارومیه از وزیر راه و شهرسازی درباره چرایی در اختیار قرار گرفتن غیرقانونی زمین و مسکن از سوی برخی از مدیران دولت قبل سوال کرد که در نهایت از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.

منصور آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: کمیسیون امروز بعدازظهر سه دستور کار داشت. ابتدا سوال نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی درباره چرایی در اختیار قرار گرفتن غیرقانونی زمین و مسکن از سوی برخی از مدیران دولت‌های گذشته و اعلام نام این افراد مطرح شد که به دلیل حساسیت موضوع از بیان جزییات آن معذورم.

نماینده مردم بندرعباس افزود: نماینده ارومیه در نهایت از توضیحات وزیر راه و شهرسازی قانع نشد و سوال در دستور جلسه علنی مجلس قرار گرفت.

وی افزود: کمیسیون در ادامه چند ماده از طرح برنامه و بودجه را به عنوان کمیسیون فرعی مورد رسیدگی قرار داد که این مواد را با اصلاحاتی به تصویب رساند.

سخنگوی کمیسیون عمران آخرین دستور کار امروز کمیسیون متبوعش را درخواست رییس موسسه پژوهش‌های بنیادین عنوان کرد و افزود: باقر لاریجانی رییس موسسه پژوهش‌های بنیادین در قالب گزارشی از عملکرد دستگاه متبوعش درخواست اختصاص یک میلیارد ریال بودجه به این موسسه را به کمیسیون ارائه کرده بود که اعضای کمیسیون تصمیم گرفتند از این موسسه بازدید و از نزدیک در جریان عملکرد و برنامه‌های آن قرار گیرند و بعد از آن درخصوص درخواست رییس این موسسه تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام

کد N621818

وبگردی