آفتاب
در کمیسیون اجتماعی مجلس،

قانون مبارزه با فساد و اصلاح فرآیندهای اداری تمدید شد

قانون مبارزه با فساد و اصلاح فرآیندهای اداری تمدید شد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تمدید قانون مبارزه با فساد و اصلاح فرآیندهای اداری در کمیسیون متبوعش خبر داد.

ایرج عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه امروز (سه‌شنبه) کمیسیون اجتماعی گفت: بنا بود وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در جلسه کمیسیون حاضر شوند که با توجه به اینکه برای ماموریت به استان ایلام رفته بودند این موضوع از دستور کار جلسه خارج شد.

وی همچنین از بررسی طرح ارائه شده توسط تعدادی از نمایندگان خبر داد و اظهار کرد: یک فوریت این طرح در صحن رای آورده و به کمیسیون ارجاع شده بود. این طرح درخصوص اصلاح آیین نامه استخدامی و اداری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت، کلیات آن قبلا به تصویب رسیده بود و ماده واحده آن نیز امروز به تصویب رسید که طبق آن وزارت کشور مکلف شد آیین‌نامه اداری استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تدوین کرده، به تصویب هیات دولت برساند و برای اجرا آن را ابلاغ کند.

عبدی با اشاره به دستور کار دیگر اعضای کمیسیون اجتماعی یادآور شد: قانون مبارزه با فساد و اصلاح و سالم‌سازی فرآیندهای اداری نیز جهت تمدید به مدت 3سال مورد بررسی قرار گرفت که این موضوع با موافقت اعضای کمیسیون روبرو شد و بنا شد برای رای گیری به صحن علنی ارائه شود.

انتهای پیام

کد N621739

وبگردی