آفتاب

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دشتی معارفه شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دشتی معارفه شد

دشتی- در آئینی با حضور فرماندار دشتی و رئیس کل دادگستری استان بوشهر دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دشتی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو ظهر سه‌شنبه در این مراسم با تقدیر از خدمات ارزنده حیدر بحرانی رئیس کل دادگستری اظهار داشت: در شهرستان دشتی به‌واسطه تعامل و همراهی اعضای شورای تامین و دیگر دستگاه‌های اداری شهرستان و تدین و فرهنگ حاکم بر جامعه امنیت نسبی حکم فرما است.

وی افزود: هم اکنون در سطح شهرستان شاخص های امنیتی رقم بالایی را به خود اختصاص داده اند و همواره دشتی جزو یکی از شهرستان‌هایی است که کمترین مشکل در این زمینه دارا بوده است.

مهرجو بیان کرد: مردم شهرستان دشتی همواره در عرصه های مختلف حضور پررنگی داشته اند و هر جا که نیاز بوده به صورت چشمگیری در صحنه مشارکت کرده‌اند.

وی خروجی این تعامل را رضایتمندی مردم عنوان کرد و گفت: امروز در جامعه دینی مهمترین سرمایه هر دستگاه اعتماد مردم به آن سیستم است و اگر این اعتماد باشد آن سیستم قوام و تداوم دارد.

مهرجو تصریح کرد: اعتماد مردم در گرو این است که ما به عنوان خادمان مردم در گوشه‌ای از جغرافیای ایران عزیز مشغول خدمت هستیم و باید خودمان نماد قانون گرایی باشیم.

وی با بیان اینکه ما باید طوری عمل کنیم که مردم از ما به عنوان خادمان الگو بگیرند، اضافه کرد: مجموعه مدیران دولت باید خودشان را خدمتگزار مردم بدانند و قانون مداری را سرلوحه کارهای خودشان  قرار دهند.

مهرجو بر رعایت اصل قانون و قانون گرایی  تاکید کرد و از خدمات چند ساله ابوالقاسم ریشهری دادستان سابق شهرستان تقدیر کرد و گفت: ریشهری یکی از نیروهای خوب و پر تلاش شهرستان بوده و در این مدت آثار خوبی از خود بر جا گذاشته است.

وی همچنین انتصاب مراد مصطفوی به سمت دادستان جدید شهرستان را تبریک گفت و افزود: مصطفوی یکی از قضات پر کار و با تجربه است که به مسائل و مشکلات شهرستان واقف است.

مهرجو بیان کرد: برخی از کارگروه‌هایی که در سطح شهرستان تشکیل می شود، به منظور کار کارشناسی نیاز به حضور نماینده دادگستری است تا بتوانیم با کمک همدیگر مشکلات مردم را مرتفع کنیم.

در پایان، مراد مصطفوی به سمت دادستان عمومی وانقلاب  شهرستان دشتی معرفی و از خدمات ابوالقاسم ریشهری با اهدای لوح تقدیری قدردانی به عمل آمد.

 

 

 
[div id='__hggasdgjhsagd_once'] 
کد N621547

وبگردی