آفتاب

تابش: حرکت پلیس باید اعتمادآفرین و جامعه محور باشد

تابش: حرکت پلیس باید اعتمادآفرین و جامعه محور باشد

نماینده مردم اردکان با عنوان این که حرکت پلیس باید اعتمادآفرین و جامعه محور باشد، افزود: امنیت امروز و اقتدار و استقلال کشور مرهون فداکاری مردم در قالب نیروهای بسیجی، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه یزد، محمدرضا تابش در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان، ادامه داد: البته مجموعه حاکمیت نیز باید اسباب معیشت آبرومندانه پرسنل فداکار نیروی انتظامی را فراهم سازد که البته علیرغم همه اقدامات انجام شده هنوز در قبال این وظایف و ایثارگری‎‎ها، راهی طولانی در پیش داریم.

وی با اشاره به جمعیت جوان کشور به بعد دیگری از وظایف نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: باید با این جامعه جوان، پر نشاط و تنوع طلب که آینده‏‏‌ساز کشور هستند و در معرض آسیب‏‏‌های فراوانی قرار دارند، رفتاری مناسب داشته باشیم.

عضو فراکسیون دانشگاهیان مجلس افزود: به همین دلیل است که لزوم اتکاء نیروی انتظامی بر علم و تحقیق و پژوهش برای انجام وظیفه خطیری که در عرصه‏‏‌های مختلف و خصوصاً از بین بردن زمینه‎‎های جرم در اجتماع دارد بیش از پیش مشخص می‎‎شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به تصویب طرح بخشی از مقررات مالی دولت در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ماده 20 این طرح که مربوط به پرداخت بخشی از بیمه شخص ثالث به نیروی انتظامی است دائمی شده و پیش‏‏‌بینی می‏‏‌شود که درآمد نیروی انتظامی از 180 میلیارد تومان در سال جاری به 230 میلیارد تومان در سال 94 افزایش یابد و این افزایش متناسب با افزایش حق بیمه، همه ساله در تقویت بودجه نیروی انتظامی اعمال شود.

تابش در پایان کسری بودجه جاری نیروی انتظامی برای پرداخت معوقه حق ترفیع پرسنل زحمتکش این نیرو را حدود 500 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: دولت و مجلس در فکر تامین چگونگی این کسری هستند.

انتهای پیام

کد N621427

وبگردی