آفتاب

پیوستن احزاب مخالف دولت پاکستان به معترضان حزب تحریک انصاف

پیوستن احزاب مخالف دولت پاکستان به معترضان حزب تحریک انصاف

احزاب سیاسی مخالف دولت پاکستان حمایت خود را از معترضان حزب تحریک انصاف اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکسپرس تریبون از پیوستن احزاب سیاسی مخالف دولت پاکستان به معترضان حزب تحریک انصاف در شهر فیصل‌ آباد با هدف اعمال فشار اقتصادی به دولت و تسلیم شدن حزب حاکم در برابر مخالفان خبر داد.

در همین رابطه "چودری ظهیر" معاون حزب مسلم لیگ شاخه قائد اعظم ضمن اعلام حمایت حزبش از تظاهرات حزب تحریک انصاف در شهر فیصل‌ آباد از پیوستن اعضای این حزب به معترضان دولتی خبر داد.

"صاحبزاده حامد رضا" رهبر حزب شورای اتحاد سنی نیز حمایت خود را از تظاهرات حزب تحریک انصاف در شهر فیصل‌ آباد اعلام کرد و از دولت خواست تا در رفتار خود با مخالفان تجدید نظر کند.

اکسپرس تریبون همچنین با اشاره به ادامه تظاهرات ضد دولتی حزب تحریک انصاف پاکستان و  حزب حاکم مسلم لیگ شاخه نواز شریف در شهر فیصل‌ آباد گزارش داد که نیروهای امنیتی برای مهار این وضعیت به اقدامات خشونت بار متوسل شده و با تظاهرات کنندگان درگیر شدند.

با وجود استقرار هزار و 500 پلیس ضد شورش در شهر فیصل‌ آباد معترضان همچنین لاستیک خودروها را به آتش کشیده، خیابان‌ های اصلی شهر فیصل‌ آباد از توابع ایالت پنجاب را مسدود کرده و خواستار بازشماری کل آرای انتخابات 2013 پاکستان شدند.

در همین رابطه دولت پنجاب ضمن اعلام وضعیت فوق‌ العاده در بیمارستان‌ های شهر فیصل‌ آباد خواستار مداوای هرچه سریعتر مجروحین شد.

کد N621128

وبگردی