آفتاب
یک نماینده مجلس:

رییس‌جمهور آرامش را به دانشگاه هدیه کند

رییس‌جمهور آرامش را به دانشگاه هدیه کند

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی از رییس‌جمهور خواست آرامش را به دانشگاه هدیه کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدابراهیم محبی در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز مجلس با انتقاد از گرانی 30 درصدی نان و آنچه ایجاد مشکل برای جامعه حقوق‌بگیر می‌خواند افزود: در دانشگاه سخنانی مطرح می‌شود که منجر به بی‌حرمتی به دانشجو می‌شود.

وی در ادامه افزود: ما از رییس‌جمهور انتظار داریم که آرامش را به دانشگاه هدیه کند اما سخنان رییس‌جمهور درباره منتقدان و «تازه به دوران رسیده» خواندن آنها از سوی رییس‌جمهور بعید است. رهبری، فتنه را خط قرمز دانستند و وزیر علوم هم بر آن تاکید کردند بنابراین وزیر باید به راهی که مجلس به آن رای داد ادامه دهد.

این نماینده مجلس با گرامیداشت روز دانشجو، گفت: روز دانشجو مجموعه‌ای از معانی به هم پیوسته است. استقلال‌خواهی، وطن‌دوستی، استکبارستیزی، مبارزه با بی‌عدالتی و ظلم‌ستیزی از این معانی است که البته نقطه کانونی آن استکبارستیزی و مبارزه با شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی است. در این بین باید مراقب بود که نحله‌های خودفروخته انحرافی در این جریان دانشجویی ایجاد نکنند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی از رییس‌جمهور خواست تلاش کند تا جایگاه ایثارگران مخدوش نشود.

محبی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک تحول بزرگ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است، گفت: اکنون زمان آفند و نه پدافند انقلاب است. باید در حال حاضر انقلاب اسلامی را به نسل‌های جدید آموزش بدهیم.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از نطق خود خطاب به وزیر کشور، گفت: شما در مجمع نمایندگان کرمانشاه وعده دادید کسانی که خلاف جریان واقعی انقلاب بوده یا شرایط سلبی را داشته باشند در راس مناصب سیاسی در استان کرمانشاه قرار نگیرند و با آنها برخورد شود. اکنون بعضی این شرایط را دارا هستند ولی شما اقدامی در این زمینه نکردید.

وی در پایان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ اربعین حسینی (ع) و پیاده‌روی مردم به سوی کربلا، گفت: در روایات آمده در آستانه ظهور حضرت ولیعصر نام امام حسین عالم‌گیر می‌شود.

انتهای پیام

کد N620830

وبگردی