آفتاب
رییس سازمان زندان‌ها:

تشریفات اداری در روند آزادسازی زندانیان را کاهش دهیم

تشریفات اداری در روند آزادسازی زندانیان را کاهش دهیم

رییس سازمان زندان‌ها در دیدار با اعضای ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و زندانیان نیازمند استان تهران گفت: تلاش برای آزادسازی زندانیان اقدامی خداپسندانه است که ستادهای دیه از ابتدا با این چشم‌انداز مقدس شکل گرفتند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اصغر جهانگیر با اشاره به رسالت معنوی ستادهای دیه گفت: هدف اصلی ستادهای دیه کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند و رفع مشکلات آنان است؛ لذا میزان تحقق این هدف باید معیار اصلی ما در برنامه‌ریزی‌ها باشد.

رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضاییه گفت: ستاد دیه بر اساس مشارکت های مردم و استفاده از کمک‌های مادی و معنوی خیرین شکل گرفته و تجربه نشان داده است که هر جا مردم حضور داشته‌اند فعالیت‌ها با موفقیت صورت گرفته است و نباید طوری عمل کنیم که خدای ناکرده از این سرمایه عظیم فاصله بگیریم.

مشاور رئیس دستگاه قضایی با اشاره به اساسنامه ستاد دیه گفت: باید تلاش کنیم تا تشریفات اداری در روند آزادسازی زندانیان را کاهش دهیم و امیدوارم در بازبینی اساسنامه تسریع در روند آزادی زندانیان نیازمند و تمرکز زدایی از فعالیت‌ها از مرکز به سمت استانها مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

در ابتدای این جلسه، سهراب سلیمانی، مصطفی محمدی و محسن رفیق‌دوست اعضای هیات مدیره ستاد دیه استان تهران گزارشی از فعالیت‌های این ستاد ارائه کردند.

انتهای پیام

کد N620595

وبگردی