آفتاب

ادامه تحصن در اعتراض به سخنرانی هادی غفاری در شیراز/ امام جمعه: دست فرزندان بسیجی ام را می بوسم

ادامه تحصن در اعتراض به سخنرانی هادی غفاری در شیراز/ امام جمعه: دست فرزندان بسیجی ام را می بوسم

نسیم آنلاین نوشت:

دانشجویان بسیجی شیرازی شب گذشته در اعتراض به اقدام استانداری فارس در تریبون دادن به فردی فتنه‌گر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تجمع کرده و اعلام کردند؛ این آخرین اتمام حجت امت حزب‌اللهی است.

دانشجویان انقلابی شیراز شب گذشته در اعتراض به اقدام استانداری فارس در تریبون دادن به فردی فتنه‌گر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فراهم کردن مقدمه توهین به رهبر معظم انقلاب، در مقابل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان فارس و استانداری فارس تجمع کردند.

علی هوایی، نماینده این دانشجویان بسیجی معترض با بیان اینکه متاسفانه مسئولین استان تاکنون پاسخی به ما نداده‌اند و مسئولینی هم که وعده داده بودند، خلف وعده کرده‌اند، گفت: به کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند از محیط دانشگاه سوء استفاده کنند؛ اعلام می‌کنیم دانشگاه جای فتنه‌گران نیست و نخواهد بود. بار دیگر به همه اعضای شورای تأمین و مسئولین استان تذکر می‌دهیم که مطمئن باشید دانشجویان انقلابی اجازه ورود فتنه‌گران را به سالن‌های دانشگاه نخواهیم داد و این آخرین اتمام حجت امت حزب‌اللهی شیراز است.

این فعال بسیج دانشجویی گفت: به دوستان دستگاه‌های امنیتی اعلام می‌کنیم آن کسانی که دیروز دانشجوی بسیجی خبرنگار را در سالن سینا و صدرا کتک زدند و مورد ضرب و شتم قرار دادند؛ مطمئن باشند برخورد قاطع قضایی با این عناصر و عوامل خود سر را دنبال می‌کنیم و تا اینان را به سزای عملشان نرسانیم، نخواهیم نشست.

در ادامه این تجمع، حجت‌الاسلام امین رصاف به نمایندگی از آیت‌الله ایمانی در جمع دانشجویان معترض حاضر شد و با بیان اینکه چیزی که شما را اینجا جمع کرده دل همه ما را به درد آورده است، گفت: نماینده مقام معظم رهبری در استان لحظه به لحظه مسائل امشب را دنبال می‌کنند و از شما تشکر کردند. در جلسه‌ای که استاندار را خواسته بودیم و فرمانده سپاه هم حاضر بود؛ ایشان گفتند دست فرزندان بسیجی خودم را می‌بوسم و به خاطر ارزشی که برای ولایت قائل هستید به شدت از شما و حرکت شما دفاع کردند.

دبیر شورای هم‌افزایی حوزه و دانشگاه گفت: ما هم این دغدغه را داریم و این انتقاد جدی را از مسئولین مختلفی داریم که در این رابطه باید تقصیر خودشان را بپذیرند. اگر یک بار دیگر از این اتفاقات رخ دهد قطعا برخورد بسیار سخت و سنگینی با تمامی عوامل خواهد شد. کسانی که دنبال طرفداری از اصحاب فتنه هستند؛ بدانند فتنه و فتنه‌گر برای جوانان و مردم مرده است و دنبال زنده‌کردنشان نباشند. شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) با تمام وجود از ولایت و خط ولایت دفاع می‌کند.

حجت‌الاسلام رصاف گفت: به برخی که تصور می‌کنند با فتنه و فتنه‌گر باید مدارا شود؛ باید بگوییم کسی که در جامعه اسلامی ایجاد فتنه کند قطعا مسیرش، مسیری است که آمریکا و دشمنان ما طراحی کرده‌اند. برخورد با فتنه‌گر را به عنوان یک فریضه بر خود واجب می‌دانیم و نمی‌گذاریم کسی خطوط قرمز ما که امروز یکی از آنها فتنه است را بشکند.


23231

 

کد N620214

وبگردی