آفتاب
در کمیسیون صنایع انجام شد:

نان،‌ خودرو و معادن مس محور سوالات نمایندگان از وزیر صنعت و معدن

نان،‌ خودرو و معادن مس محور سوالات نمایندگان از وزیر صنعت و معدن

نماینده مردم ورزقان از حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز علنی کمیسیون صنایع و معادن و پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگانی سخن گفت.

الله‌وردی دهقانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت:‌ سوال حمیدرضا پشنگی، نماینده مردم خاش درباره نحوه توزیع آرد،‌ نان و معادن در استان سیستان و بلوچستان بود.

وی افزود:‌ پس از پاسخ‌های وزیر قرار شد فرصت یک ماهه‌ای برای رفع مشکلات موجود در این حوزه‌ها به نعمت زاده داده شد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به سوال حسن کامران نماینده مردم اصفهان گفت: سوال ایشان درباره حقابه کشاورزان،‌ کاهش آب زاینده رود و توزیع ناعادلانه آب بین بخش‌های صنعت و کشاورزی بود. البته این سوال در حوزه مسئولیتی وزیر نیرو بود.

نماینده مردم ورزقان با اشاره به سوال سوم نمایندگانی از وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: سوال علی علیلو، نماینده مردم شبستر درباره خودرو سازان،‌ تحقیق و تفحص مجلس از خودروسازان و بی تفاوتی وزیر نسبت به خودرو سازان بود که قرار شد برای رسیدگی بیشتر به این سوال جلسات مشترک دیگری با وزیر صنعت و اعضای کمیسیون و نماینده سوال کننده موضوع بررسی شود.

وی با اشاره به سوال خودش از وزیر صنعت گفت:‌ سوال بنده طی دو جلسه درباره کارخانجات توسعه مس و نحوه اجرای طرح‌های توسعه‌ای بود که در جلسات بعدی با متولیان امر قرار بر ارائه گزارش دو ماهه به وزیر صنعت، معدن و تجارت و بنده شد.

انتهای پیام

کد N619807

وبگردی