آفتاب
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش:

امر به معروف و نهی از منکر باید بازدارنده باشد

امر به معروف و نهی از منکر باید بازدارنده باشد

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید حکیمانه انجام شود تا ضمن بازدارندگی در دراز مدت اثرگذار واقع شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نهاجا، حجت الاسلام احمد جلیلی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در گردهمایی روحانیون عقیدتی سیاسی های تهران که صبح امروز برگزار شد، گفت: نظام دینی که امروز در جمهوری اسلامی به رهبری ولی فقیه تبلور یافته، امانت بسیار بزرگی است که در اختیار ما قرار گرفته است و وظیفه ما پاسداری از این ودیعه بزرگ الهی است.

وی با اشاره به اهمیت کار روحانیون و مسئولیت خطیری آنها افزود: مسئولیت و وظیفه روحانیون در این برهه از زمان بیش از پیش سنگین بوده و انتظار این است که رفتار ها و زندگی ما در مقایسه با دیگران بیشتر جنبه دینی داشته باشد.

رییس اداره عقیدتی نیروی هوایی ارتش گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید حکیمانه انجام شود تا ضمن بازدارندگی در دراز مدت اثرگذار واقع شود.

حجت الاسلام جلیلی ادامه داد: اولویت اول ما در عقیدتی سیاسی قرآن و آموزش این معجزه بزرگ الهی است و باید ضمن تعامل با دارالقرآن الکریم های کشور، برنامه ریزی اصولی در گسترش فرهنگ قرآنی در بین کارکنان و خانواده ها صورت پذیرد.

وی ضمن تقدیر از از فرمانده نیروی هوایی ارتش در حمایت از برگزاری دوره ها بصیرت گفت: انصافا در برگزاری دوره های بصیرت نیروی هوایی پیشتاز است و این دوره ها باید گسترش یافته و برای کارکنان وظیفه ها و.... نیز اجرا شود.

کد N619768

وبگردی