آفتاب
در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطرح شد:

حمایت از تداوم مواضع اصلاح‌طلبانه دولت در وزارت علوم

حمایت از تداوم مواضع اصلاح‌طلبانه دولت در وزارت علوم

در این جلسه گزارشی نیز از جلسات هماهنگی اصلاح‌طلبان از استان‌های بوشهر،مازندران و ایلام به اعضای جلسه ارائه شد. همچنین گزارش کمیته سیاسی و کمیته برگزاری همایش سراسری اصلاح طلبان در خصوص فعالیت های انجام شده در جلسه مطرح شد.

جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حضور نمایندگان هفده گروه عضو از احزاب اصلاح‌طلب عصر روز دیروز (یکشنبه) در دفتر مرکزی حزب اراده ملت ایران تشکیل شد.

به گزارش ایلنا احمد حکیمی‌پور رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در این جلسه ضمن عرض تسلیت فرارسیدن اربعین سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و تبریک16 آذر، روز دانشجو گفت: در این جلسه اعضای حاضر حمایت خود را از مواضع رییس جمهور مبنی بر تداوم و استمرار مواضع اصلاح طلبانه دولت در وزارت علوم اعلام کرده و بر لزوم توجه جدی به مطالبات جامعه دانشگاهیان از جمله رسیدگی بدون ملاحظه به بحث بورسیه‌های غیرقانونی و برخورد با متخلفان در این زمینه تاکید ویژه کردند.

وی اضافه کرد: در این جلسه گزارشی نیز از جلسات هماهنگی اصلاح‌طلبان از استان‌های بوشهر،مازندران و ایلام به اعضای جلسه ارائه شد. همچنین گزارش کمیته سیاسی و کمیته برگزاری همایش سراسری اصلاح طلبان در خصوص فعالیت های انجام شده در جلسه مطرح شد.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران در پایان خاطر نشان کرد: اعضای حاضر در جلسه ضمن تشکر از کشف باند فساد مالی دوازده هزار میلیاردی توسط دولت محترم بر لزوم پیگیری جدی مبارزه با مفاسد اقتصادی توسط دستگاه های ذیربط تاکید و ابراز امیدواری کردند که اهتمام بیش از پیش صورت پذیرد، چراکه امروز این مهم تبدیل به مطالبه عمومی آحاد جامعه گردیده است.

کد N619500

وبگردی