آفتاب
پزشکیان:

نباید صدایی که به گوش دیگران می‌رسانیم باعث تخریب باورها شود

نباید صدایی که به گوش دیگران می‌رسانیم باعث تخریب باورها شود

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت با اشاره به اقتدار و امنیت حاکم بر کشور گفت: این اقتدار و این امنیت به راحتی به دست نیامده است و عالمان و بزرگان بسیاری جان خود را برای این امنیت از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان در جمع دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز اظهار کرد: بدون شک هستند افرادی که غیر عادلانه رفتار می کنند و این موضوع را رد نمی کنم اما نمی توان کل سیستم را بر اساس یک رفتار قضاوت کرد.

وی خاطر نشان کرد: اگر آمریکا به خود جرات نمی دهد تا به ایران همچون دیگر کشورهای منطقه بنگرد به خاطر تلاش‌ها و رشادت‌های سپاه پاسداران است و اقتدار امروز کشور را مدیون سپاه هستیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما باید از تمامیت مملکت دفاع کنیم و جسارت داشته باشیم تا مشکلات را بیان کرده و برای آنها راه حل بجوییم، اما اجازه نداریم پایه‌ها و ستون مملکت را دچار مشکل کنیم.

پزشکیان خطاب به دانشجویان رشته‌های هنری گفت: هنر باید در استخدام کسانی قرار گیرد که گوش‌های بسته را باز کند. باید آواز کسانی را بسراییم که گوش‌ها صدایشان را نمی‌شنود. صدای کسانی باشید که کم شنیده می‌شوند و دیده نمی‌شوند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به باورهای یک ملت خاطر نشان کرد: باید دقت کنیم که نباید صدایی را که به گوش دیگران می‌رسانیم باعث تخریب باورها شود بلکه باید هنر اصلاح را سرلوحه کار خود قرار دهد.

پزشکیان متذکر شد: باید با زبان مردم با آنها صحبت کرد و ضرورت وارد کردن ادبیات صحیح گفت‌وگو در بین ما از موارد انکار ناپذیر است.

وی ادامه داد: باید دست به دست هم دهیم و با تلاش، پشتکار و همت کشور را بسازیم و به تنهایی راه به جایی نخواهیم برد.

انتهای پیام

کد N619423

وبگردی