آفتاب
/همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد/

پورمحمدی: اصلاح نظام اداری در دستور کار دولت است

پورمحمدی: اصلاح نظام اداری در دستور کار دولت است

وزیر دادگستری گفت: دولت اصلاح نظام اداری را در دستور قرار داده و اکنون ساختارهای ادارای را به صورت منظم تعقیب می‌کند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه همایش ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد درباره سوالات مکرر نمایندگان مجلس از وی اظهار کرد: سوالات نمایندگان مختلف است و سوال حق آنهاست و باید سوال کنند، البته بیشتر سوال‌های درباره قوه قضاییه است و ان شاالله با طرحی که قرار است تصویب شود تکلیف ما روشن می‌شود.

وی با بیان اینکه نه ما دنبال افزایش اختیارات هستیم و نه نمایندگان مجلس اظهار کرد: در واقع این افزایش اختیارات به ضرر ماست؛ لذا ما به دنبالش نیستیم.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه دولت کوچک‌سازی خود را به عنوان یک رسالت دنبال می‌کند، گفت: دولت اصلاح نظام اداری را در دستور قرار داده و اکنون ساختارهای ادارای را به صورت منظم تعقیب می‌کند. ان شاالله بعدازظهر رییس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی در این زمینه صحبت خواهند کرد.

وی ادامه داد: ما اجازه استخدام جدید را ندادیم و گزینش‌ها در قوه قضاییه محدود است و جلوی گزینش‌های غیررسمی را گرفته‌ایم و مطالب ما همان نکاتی است که رییس قوه قضاییه در این زمینه به آن تاکید دارند. ما پیگیری می کنیم که این اقدامات تبدیل به سیاه نمایی نشود.

پورمحمدی درباره رانت 650 میلیون یورویی نیز گفت که قبلا در این باره توضیح لازم را داده‌ام.

وی درباره فساد 12 هزار میلیاردی نیز گفت: این موضوع مربوط به گردش پول بوده که پول مربوطه برگشته و تخلفی است که در حال رسیدگی آن هستیم.

انتهای پیام

کد N619344

وبگردی