آفتاب
ملاکی خبر داد:

حضور پهپادهای هوا فضای سپاه در رزمایش الی بیت المقدس

حضور پهپادهای هوا فضای سپاه در رزمایش الی بیت المقدس

تنگستان - فرمانده سپاه امام علی شهرستان تنگستان از حضور پهپادهای هوا فضای سپاه در رزمایش الی بیت المقدس استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ دوم پاسدار محمد علی ملاکی در نشست هماهنگی برگزاری رزمایش الی بیت المقدس اظهار داشت: با تلاش و پیگیری امیدواریم بتوانیم قرارگاه مرکزی تاکتیکی امام هادی (ع) سپاه امام صادق (ع) در رزمایش تنگستان مستقر شود و امام جمعه استان و مسئولان استان در شهرستان حضور یابند.

وی گفت: هم به لحاظ حضور گردان‌ها و هم به لحاظ کیفیت برگزاری رزمایش الی بیت المقدس امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته برگزار می شود و سریالهای متنوعی چوت دفاع از کوی و برزن، مقابله و کنترل نا آرامی ها و اغتشاشات همچنین تاخت و کمین و عملیاتهای تاخیری برگزار می شود.

ملاکی همچنین از حضور پهپادهای هوا فضای سپاه در رزمایش امسال خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری هم به لحاظ فضای فرهنگی که برای رزمایش پیش بینی شده وهم فضای نظامی حاکم بر این رزمایش تمام سعی خود را برای بالا بردن کیفیت این حرکت فرهنگی رزمی به کار خواهیم برد.

وی حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت را تاثیر گذار خواهند و گفت: فرماندهان رده‌‌های مقاومت بسیج که درگیر با این رزمایش هستند تلاش کنند تا با حضور حد اکثری نمایش اقتدار بسیجیان تنگستان هر چه با شکوه تر برگزار شود.

وی پیروی ازدستورها و سخنان مقام معظم رهبری را نسخه همه دردها و مشکلات جامعه دانست و گفت: نیروهای ارزشی و بسیجی بدانند که با تاسی از فرمایش های مقام معظم رهبری راه سعادت را انتخاب کرده اند.

وی رزمایش 36 ساعته الی بیت المقدس را تمرین اقتدار بسیج است دانست و گفت: در این تمرین صلابت و اقتدار بسیج حلقه های صالحین به اجرای برنامه خواهند پرداخت و دعای کمیل با حضور مداح مطرح استانی برگزار می شود و به طور کل به دنبال یک خروجی خوب از این رزمایش هستیم که به مدد الهی و توجهات حضرت ولی عصر و تلاش و همت شما فرماندهان رده های مقاومت بسیج امری شدنی است.

کد N619141

وبگردی