آفتاب
در اردبیل انجام شد

راه‌اندازی خط تولید مینی بوس و نوسازی اتوبوس شهری

راه‌اندازی خط تولید مینی بوس و نوسازی اتوبوس شهری

کارخانه تولید مینی بوس و نوسازی ناوگان اتوبوس شهری در اردبیل راه اندازی شد.

به گزارش ایسنا، شرکت سبلان خودرو اردبیل با هدف استفاده از سرمایه داخلی و سیاستهای اقتصاد مقاومتی به تولید مینی بوس و نوسازی ناوگان اتوبوس شهری در اردبیل اقدام کرد.

خادمی - رئیس هیئت مدیره شرکت سبلان خودرو اردبیل - در مراسم آغاز به کار خط تولید این شرکت گفت: در حال حاضر مینی بوسهای تولید شده به صورت آزمایشی است و بزودی به تولید انبوه می رسد.

وی افزود: مینی بوسهای تولید شده در این کارخانه با محصولات کره‌ای برابری می کند و با قیمت 140 تا 150 میلیون تومان به داخل کشور عرضه خواهد شد.

او از نوسازی 100 دستگاه اتوبوس برای ناوگان شهری تبریز در روزهای آینده خبر داد و افزود: با صرف هزینه یک سوم از قیمت اتوبوس نو صد در صد اتوبوس های شهری در این شرکت نوسازی می شود.

در این مراسم منصور حقیقت پور - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین نیز از حمایت دولت برای حل مشکلات این شرکت قول مساعد داد و گفت: با افتتاح راه آهن اردبیل می توان از ظرفیت های این کارخانه برای واگن سازی بهره برد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این شرکت از لحاظ مدیریتی و فنی مشکل خاصی ندارد، عنوان کرد: مسوولان کشور با در نظر گرفتن استفاده از ظرفیت داخلی و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی می توانند از توانمندیهای این شرکت برای تکمیل ناوگان استفاده کنند.

انتهای پیام

کد N619103

وبگردی