آفتاب
حجت الاسلام غلامی:

تبیعت از ولایت رمز پیروزی در جنگ نرم است

تبیعت از ولایت رمز پیروزی در جنگ نرم است

بهشهر- نماينده ولی فقيه در سپاه كربلای مازندران با بیان اینكه ولایتمداری و در خط ولایت بودن مهمترین وظیفه ماست، گفت: تبیعت از ولایت رمز پیروزی در جنگ نرم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یدالله غلامی پیش از ظهر یکشنبه در آیین تكریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بهشهر افزود: ولایتمداری و حمایت از رهبری در بهشهر زبانزد خاص و عام است كه بركت علما و روحانیت و عالمانی همچون آیت الله ایازی، كوهستانی، نصیری و جباری حاصل شده است و باید ماندگار شود.

وی اظهار داشت: اتحاد و همدلی و همكاری در كارها از مسائل مهمی است كه باید در سپاه و بسیج مورد توجه ویژه قرارگیرد تا به سمت اهداف مقدس نظام با سرعت بیشتری حركت كنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه كربلای مازندران با بیان اینكه ولایتمداری و در خط ولایت بودن مهمترین وظیفه ماست، خاطرنشان كرد: تبیعت از ولایت رمز پیروزی در جنگ نرم است كه باید در دستور كار ما قرار گیرد.

حجت الاسلام غلامی گفت: نگاه مردم به ما روحانیان مشغول خدمت در سپاه، نگاه به یک پاسدار است از این رو شرعا مکلف هستیم تعامل و همکاری لازم و مطلوبی را با فرماندهی و دیگر بخش‌ها در جهت پیشبرد اهداف این نیرو داشته باشیم.

وی همچنین با بیان اینكه حجت الاسلام یوسف نژاد فردی متدین و بااخلاق و مردمی است، افزود: امیدواریم با حضور ایشان، ادامه كار حجت الاسلام نوذری در این شهرستان تداوم داشته و مایه خیرات و بركات شوند.

حجت الاسلام غلامی گفت: هماهنگی و همكاری نزدیك با حوزه های مقاومت و حفاظت، ارتباط نزدیك با حوزه های علمیه و علما و روحانیت شهرستان، ارتباط نزدیك با پایگاههای مقاومت، حضور در برنامه های مختلف رسمی، ملی و مذهبی شهرستان و معیار قرار دادن رهبری و منویات رهبری  از جمله مسائلی است كه باید در دستور كار این بزرگوار در ادامه راه همچون گذشته قرار گیرد تا موفقیت بیشتری حاصل شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر نیز گفت: مسئولیت امانتی است كه در اختیار ما قرار داده شده و باید در طول این مدت با پاسداری از این امانت سربازان خوبی برای انقلاب و نظام و رهبری و امام زمان(عج) بوده و همواره سرباز ولایت باشیم

علی نجفی افزود: خوشبختانه در طول مدت خدمات حجت الاسلام نوذری در این شهرستان ایشان در تمام فعالیتهای شهرستان حاضر و از تمام پایگاههای مقاومت سركشی داشتند و تعامل خوبی با نیروهای بسیجی حاصل شده بود كه امیدواریم استمرار یابد.

وی بیان داشت: تکلیف ما به عنوان سربازان دین و ولایت، صیانت از جایگاه ارزشی سپاه و معنویت حاکم بر این نیرو است.

 با برگزاری آیین تكریم و معارفه، از خدمات سه ساله حجت الاسلام شعبانعلی نوذری تجلیل و حجت الاسلام سید خلیل یوسف نژاد طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به عنوان مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهشهر معرفی شد.

کد N618981

وبگردی