آفتاب

«ایسنا» در نگاه چهره‌ها و مسئولان

«ایسنا» در نگاه چهره‌ها و مسئولان

تعداد زیادی از مسئولان و چهره‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در روزهای برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در غرفه ایسنا حضور پیدا کرده و هرکدام در یادداشت‌هایی جداگانه، احساس و نظرشان را نسبت به این خبرگزاری توصیف کردند.

بخش رسانه‌ ایسنا به بهانه پانزدهمین سالگرد تأسیس و آغاز شانزدهمین سال فعالیت خبرگزاری دانشجویان ایران، تعدادی از یادداشت‌های این مسئولان و چهره‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جملاتی را که در بیستمین نمایشگاه مطبوعات به ثبت رسیده، بدون هیچ ترتیب خاصی، به شرح زیر منتشر کرده است:

سید ضیاء هاشمی - معاون فرهنگی وزیر علوم - در بازدید از غرفه ایسنا نوشته است: «خبرگزاری ایسنا یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی ایران و از دستاوردها و نتایج درخشان نسل جوان، خلاق و اندیشمندی است که با ورود به عرصه رسانه جلوه‌ای زیبا و دل‌انگیز از نوآوری در فضای رسانه‌ای ایران ارائه کردند. ایسنا امروز و اکنون برای عموم دانشگاهیان بلکه برای عموم مردم ایران کاملا شناخته شده و نمونه‌ای بارز از توانمندی نسلی است که با ورود به هر عرصه‌ای نشانه از توفیق، سربلندی و سرافرازی را به نمایش می‌گذارد. امیدوارم حضور در این نمایشگاه نقطه عطفی برای توسعه کمی و کیفی ایسنا و نقطه‌ای درخشان در تاریخ و کارنامه آن باشد. ان‌شاءالله.»

بهروز کمال‌وندی - سخنگو و معاون سازمان انرژی اتمی ایران - روز یکشنبه (18 آبان‌ماه) در بازدید از غرفه ایسنا در یادداشتی برای این خبرگزاری، با مغتنم شمردن این بازدید برای خود و همکارانش، نوشت: «از فعالیت‌های ارزشمند این خبرگزاری محترم و معتبر به‌خوبی آگاه هستم و همکاری صمیمانه‌ی سازمان و این خبرگزاری تاکنون مثمرثمر بوده و ان‌شاالله در جهت منافع ملی کشور عزیزمان همچنان ادامه خواهد یافت. برای شما عزیزان ایسنا آرزوی توفیق، سعادت و بهروزی دارم.»

غلامرضا تاج‌گردون - رییس کمیسیون بودجه و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی - نیز نوشته است:

«همکاران دوست‌داشتنی ایسنا، خسته نباشید. ان‌شاءالله همیشه ماندگار، مستقل، پرتحرک مثل گذشته باشید.»

مسعود پزشکیان - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی - نیز در نمایشگاه مطبوعات نوشته است: «خبرگزاری ایسنا با حرکت جهادی و بسیج نیروهای دانشجویی که طبیعتا متشکل از نیروهای آزادتر و با ذهنی بازتر و ان‌شاءالله بی‌طرف‌تر یک مجموعه را تشکیل داده که با منابع مالی کمتر و پشتوانه‌ی سیاسی پایین‌تر، تأثیرگذاری بالاتر و مستقل‌تری ارائه می‌دهد که با افزایش تجربه می‌تواند جایگاه بالاتری را در کشور و منطقه به خود اختصاص دهد. آرزوی برترین، بهترین و بالاترین جایگاه خبری در منطقه و دنیا را برای این عزیزان خواهانم.»

فریدون رهنمای رودپشتی - معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی - در بازدید از غرفه ایسنا، نوشته است: «بدانیم که نقش مطبوعات و خبرگزاری‌ها در عصر دیجیتال و دانش در توسعه دانش و تقویت حرمت‌ها وکمال‌گرایی بسیار ضروری و تعیین‌کننده است. دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پیشروترین دانشگاه غیردولتی در توسعه آموزش عالی معاصر، بر خود فرض می‌داند که به کمک رسانه‌ها رسالت ملی و انسانی خود را به سرانجام برساند از جمله از این رسانه‌ها، خبرگزاری ایسنا که خبرگزاری دانشجویی‌ است، لذا اهمیت و اهتمام داشته باشیم که باور ملی و اسلامی خود را در عرصه دانش و علم به مقصود برسانیم.»

حسین میرزائی - مدیرکل فرهنگی وزارت علوم - نیز در دفتر یادبود ایسنا نوشته است: «ایسنا نماد فعالیت رسانه‌ای سالم، منصفانه و حقیقت‌طلب کشور است. دفاع متعهدانه از آزادی و استقلال رسانه‌ای از جمله ویژگی‌هایی است که ایسنا را در زمره موفق‌ترین رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران قرار داده است. رسانه‌ای که ضمن بیان مواضع انقلابی و اعتقادی خود، حق طلب بوده و جفا را روا نمی‌دارد و اخلاق رسانه‌ای را در بهترین شکل خود پاس می‌دارد.

ایسنا برازنده جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی اصیل است و استمرار و تداوم حیات حرفه‌ای ایسنا به عنوان رسانه‌ای متکی به دانشجویان و فرزانگان کشور ضرورت نظام و خواسته همگان است.»

علی‌اکبر پورفتح‌الله - مدیرعامل سازمان اهدای خون - نیز درباره ایسنا نوشته است: «برای من خبرگزاری ایسنا حس و هوای ویژه‌ای دارد. اولین فعالیت اجرایی من در سال 1359 و به دنبال تعطیلی دانشگاه‌ها در جریان انقلاب فرهنگی در جهاد دانشگاهی مشهد شکل گرفت و اولین حکم مأموریت خود را با امضاء مسئولان جهاد دانشگاهی دانشگاه فردوسی مشهد دریافت کردم و از همان زمان همیشه پیوند ویژه‌ای با جهاد علوم پزشکی تهران و دفتر مرکزی جهاد داشتم. ایسنا سازنده‌ی مدیران اجرایی و فرهنگی کشور است اولین خبرگزاری که به اتکاء نیروی خلق دانشجویی یکی از اثربخش‌ترین و تأثیرگزارترین را در جامعه رسانه کشور داشته و خواهد داشت.»

ضرغام صادقی - نماینده مردم شیراز و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی - نوشته است: «خبرگزاری ایسنا که دربرگیرنده فعالیت‌های جوانان پرتلاش کشور عزیزمان است، نمایش ارزشمندی از حسّ و شور و شعور فرهنگی آینده سازمان این مملکت اسلامی است. بر خود فرض می‌دانم از زحمات و خدمات ذی‌قیمت این عزیزان تقدیر و تشکر کنم.»

محسن پیرهادی - عضو شورای اسلامی شهر تهران - نیز در یادداشتی برای ایسنا توفیق آرزو کرده است.

محمدحسین برخوردار - رئیس مجمع واردکنندگان و عضو هیأت رئیسه اتاق تهران - در یادداشتی نوشته است: «خبرگزاری ایسنا بر اساس رسالت خبری خود می‌تواند با انعکاس اخبار حوزه تجارت و بازرگانی مسیر توسعه را رونق اقتصادی و خروج از رکود را بیش از گذشته هموار سازد. جا دارد در این فرصت از زحمات و تلاش کادر ورزیده ایسنا قدردانی کرده واز خداوند متعال توفیق روز افزون ایشان را مسالت نمایم. آرزو دارم ایسنا مسیر گذشته را تکمیل و با سرعت بیشتر طی کرده و درجات موفقیت را تحصیل کند.»

عیسی کلانتری - وزیر اسبق جهاد کشاورزی و دبیرکل خانه کشاورز - نیز نوشته است: «با توجه به تجربیات شخصی‌ام، خبرگزاری ایسنا یکی از خبرگزاری‌های قابل استناد و اتکاء برای ثبت شدن از وقایع کشور است.»

حسینعلی امیری - قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور - برای ایسنا نوشته است: «امروز 21 آبان 93 به همراه برادران گرامی جناب آقای مهندس احمد حیدری و محسن بابائی جهت عرض خدا قوتی به اصحاب رسانه و مطبوعات کشور به نمایشگاه واقع در مصلی بزرگ تهران آمدیم. لطف و محبت اصحاب فرهیخته و دوست داشتنی مطبوعات ما را به غرفه‌های مختلف کشاند از جمله استقبال گرم و صمیمی خواهران و برادران عزیز و ایمانی از خبرگزاری ایسنا ما را به حضور در غرفه مذکور و مصاحبه کوتاهی واداشت لحظه حضور در این جمع از خاطرات به یادماندنی است. ان‌شاءالله خداوند سبحان جل و اعلاء همه‌ی ما را موفق و عاقبت‌ به خیر گرداند که به راستی او قریب مجیب و نسبت به بندگانش ارحم الراحمین است.»

ولی الله شجاع‌پوریان - نماینده شورای اسلامی شهر تهران - نیز نوشته است: «خبرگزاری ایسنا، نقطه عطفی در خبرگزاری کشور بوده است که با امکانات و اعتبارات محدود آغاز کرد و تکیه اصلی آن بر نیروهای جوان و دانشجویی بوده است و بحمدالله امروزه به یکی از مؤثرترین خبرگزاری‌های کشور تبدیل شده است. آرزوی موفقیت برای همگی دوستان دارم.»

نجفقلی حبیبی - فعال سیاسی و دانشگاهی - نیز نوشته است: «توفیقی دست داد و در نمایشگاه‌ رسانه از غرفه ایسنا زیارت کردم و تعبیر «زیارت» با همان مفهوم معنوی مقصود من است. چون این نهاد را دانشجویان برای ارتقای سطح آگاهی‌های اجتماعی تأسیس کردند و اداره کرده‌اند. گرچه مشکلات بوده است اما توفیق این مجموعه و صداقت و خدمتگزاری آن قابل ستایش است و بر آن باید ارج نهاد.»

سید حمید کلانتری - معاون امور تعاون وزارت تعاون - هم در بازدید از ایسنا در یادداشتی آورده است: «ایسنا خبرگزاری جوانان و دانشجویان پویاست. روحیه خبرنگاری و فعالیت مطبوعاتی بین دانشجویان زمینه مساعد و مهیاتری در میان همه اقشار اجتماعی دارد. ایسنا با گرایش علمی، فرهنگی، اجتماعی، ادبی و با علاقه و انگیزه دفاع از ارزش‌های انسانی آزادی، عدالت و حقوق شهروندی می‌تواند در گسترش فرهنگ عمومی و ارتقای آن در جامعه به‌ویژه در بین جوانان و دانشجویان نقش ویژه‌ای ایفا کند. پیشنهاد می‌کنم موضوع اقتصاد و اشتغال جوانان در قالب گروه‌ها و شرکت‌های تعاونی در دستور کار ایسنا به طور خاص قرار گیرد تا از این طریق در رفع مشکلات جوانان مسئولیت خود را ایفا کند.»

سردار علی مویدی - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی - نیز در یادداشتی برای ایسنا نوشته است: «بدین وسیله از تلاش همه همکاران در امر مقدس اطلاع‌رسانی به‌ویژه عزیزان تلاشگر در خبرگزاری ایسنا تقدیر و تشکر دارم. نکته مهمی که لازم می دانم به شما عزیزان تأکید داشته باشم این است تهدید مواد مخدر را در عرصه‌ها جدی بگیرید و راهکار مبارزه با آن را متناسب با پیشرفت علم و تکنولوژی اتخاذ کنید.»

محمدرضا سبزعلیپور - رییس مرکز تجارت جهانی ایران - نیز در دفتر یادبود ایسنا نوشته است: «ضمن عرض خسته نباشید به تمامی عزیزان و دست اندرکاران خبرگزاری وزین ایسنا، دیدار کوتاهی از غرفه ایسنا داشتم خوشبختانه با گشاده‌رویی عزیزان فعال در غرفه مواجه شدم، مع‌الوصف امیدوارم این رسانه نزدیک به دولت در کنار انعکاس موفقیت‌های دولت، نیم‌نگاهی هم به نقدهای سازنده و توام با اخلاص صاحب نظران داشته و انتقادات را هم بعضا منعکس کند تا اعتماد فعالان اقتصادی و صاحب نظران به این خبرگزاری بیشتر شود، همچنین امیدوارم در طی سال نیز با گشاده‌رویی ارتباط فرد را با مسئولین امر و صاحب نظران عزیز حفظ کنید.»

محمد حسن آصفری - نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان - در یادداشتی نوشته است: «از فعالیت چشمگیر خبرگزاری ایسنا در جهت شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی تشکر و تقدیر می‌کنم و امیدوارم با لحاظ عنوان بی‌طرفی همچنان که تاکنون از خود نشان داده است در جهت منافع ملّی کشور قلم بزند و قدم بر دارد.»

سید جواد جعفری - مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه السلام - نوشته است: «حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا در محل نمایشگاه مطبوعات و رسانه کشور جای بسی خرسندی است. خبرگزاری مردمی و فرهیخته‌ای که همه آن را دوست دارند و طرفداران زیادی دارد و اینجانب نیز از زمره طرفداران و معتقدان این خبرگزاری بوده و خواهم بود به ویژه که این خبرگزاری به ساحت مقدس، علم و هنر و فرهنگ و نوآوری و خلاقیت تعلق دارد.»

جاسم جادری - استاندار هرمزگان - با ابراز خرسندی از حضور در غرفه ایسنا، از عمکرد مدیریت ایسنای هرمزگان تقدیر کرده است.

حمیدرضا کفاش - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش - نیز در یادداشتی برای ایسنا آورده است: «ایسنا در عرصه خبر صادقانه تلاش می‌کند و توانسته است حمایت دانشگاهیان و فرهنگیان را به عنوان سرمایه بزرگ اجتماعی در کنار خود داشته باشد. آرزوی سلامتی و توفیق برای عزیزان دارم.»

سرهنگ تیمور حسینی - رییس پلیس راهور تهران بزرگ - نیز در یادداشتی در دفتر یادبود ایسنا آورده است: «تقارن هفته و دهه ایمن با برگزاری نمایشگاه مطبوعات می‌تواند در بحث توجه و اهمیت بخشیدن به ایمن ترافیک و آموزش و اطلاع رسانی بسیار مبارک و دارای جنبه‌های خوب در کاهش حوادث رانندگی باشد.»

علی صالح‌آبادی - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار- در یادداشتی برای ایسنا نوشته است: «حضور خبرگزاری محترم ایسنا که یکی از رسانه‌های مؤثر در حوزه بورس و بازار سرمایه است را در نمایشگاه مطبوعات گرامی می‌دارم و برای همکاران این خبرگزاری و بویژه همکاران بورس آن آرزوی موفقیت روزافزون دارم.»

اردشیر محمدی - رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی - نوشته است: «در بیستمین آوردگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در غرفه پر مهر و صدق «ایسنا» آنچه که بیشتر نمود و نمو داشت، وجود روح پویایی و کنجکاوی صاحبان اصلی آن، دانشجویان و خبرنگارانی است که بی‌ادعا و پر تلاش برای دانایی و آگاهی تلاش می‌کنند.»

بشیر نازپرور - مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران - نیز در یادداشتی برای ایسنا نوشته است: «از اینکه خدا توفیق را از اولین خبرگزاری آنلاین دانشجویی بازدیدی داشته باشم، خدا را سپاسگزارم. امیدوارم در رسالت رسانه‌ای خود که وظیفه‌ای بسی خطیر می‌باشد موفق باشید.»

سرتیپ پاسدار مقیمی - رییس پلیس آگاهی ناجا - آورده است: «خبرگزاری ایسنا در اطلاع رسانی و آگاهسازی نقش مهم و چشمگیری دارد. رسانه‌ها در پیشرو اهداف پلیس آگاهی ناجا نقش مهم و مؤثری دارند. آرزوی توفیق برای مسئولین و کارکنان محترم خبرگزاری ایسنا را دارم.»

سید طه هاشمی - معاون فرهنگی دانشگاه آزاد - نیز با اشاره به آشنایی دیرینه‌اش با ایسنا، درباره این خبرگزاری نوشته است: «تا امروز با همه فراز و فرودها ایسنا حقیقتا خبرگزاری دانشجویان بوده و هست و ان‌ شاءالله خواهد بود. احترام مدیران و خبرنگاران در ایسنا زبان‌زد است و باعث غرور و افتخار دانشگاهیان می‌باشد. امیدوارم همواره پرفروغ باشید. در همین شلوغی غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها پیداست که پُررونق است.»

سید شهاب الدین چاوشی - معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران - برای ایسنا نوشته است: «بازدید از نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها فرصتی بود برای عرض خدا قوت به همه دست‌اندرکارانی که مهر وطن در دل دارند و دوستدار عزت ایران اسلامی هستند. انعکاس خبرها و اطلاع‌رسانی صحیح می‌تواند در جهت توسعه تفکر سیاسی و نگاه فرهنگی جامعه مؤثر باشد. برای همه اعضا پرتلاش و جوان و مجرب خبرگزاری ایسنا آرزوی موفقیت دارم.»

علی زرافشان - معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش - هم نوشته است: «توفیق بازدید از غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات به عنوان رکن مردم‌سالاری دینی برای اینجانب افتخار بود. امیدوارم رسانه‌های کشور در دنیای رسالت خود موفق باشند.»

محمد هادی حیدرزاده - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران - نیز برای ایسنا نوشته است: «خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا، اولین خبرگزاری کشور است که توانست سرویس محیط زیست را ایجاد کند و نقش مهمی در توسعه فرهنگ محیط زیست ایفا کند، به عنوان یک فعال محیط زیست از زحمات شما عزیزان کمال تشکر و قدردانی دارم.»

حمید میرزاده - رییس دانشگاه آزاد اسلامی - در بازدید از غرفه ایسنا درباره این خبرگزاری نوشته است: «خوشبختانه قبلا فرصتی دست داد تا از نزدیک با مجموعه موفق ایسنا بازدید داشته باشم. به‌راستی ایسنا جزو خبرگزاری‌های درستکار و دوست‌داشتنی است که مورد توجه مجموعه فرهیختگان است. برای همه ارکان خدوم و موفق ایسنا از خداوند بزرگ آرزوی توفیق بیشتر دارم.»

علی‌اکبر ترکان مشاور رییس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور نیز در بازدید از ایسنا نوشته است: «اینجانب حضور جامعه دانشجویی کشور را در حوزه‌های مهم اجتماعی و سیاسی مثل خبرگزاری تحسین می‌کنم و آن را آغازی برای استوار کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها تصور می‌کنم.»

داوود نمازی - مشاور وزیر کشور در هماهنگی روحانیت، ائمه جمعه و جماعات - نیز در بازید از غرفه ایسنا، برای این عوامل خبرگزاری آرزوی توفیق و سربلندی کرده است.

رضا صابری - نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات - در یادداشتی برای ایسنا نوشته است: «برگزاری نمایشگاه رسانه‌ فرصتی مغتنم برای دیدار اعضای این خانواده بزرگ با یکدیگر و مشتاقان این حوزه است که قطعا به دنبال تجربیات ارزشمند و آمادگی برای گام‌های بزرگ‌تر برای کار مسئولانه خبری است. آنچه که امروز برای فضای اطلاع‌رسانی کشور نیاز داریم اخباری با ویژگی‌های سرعت، اهمیت و دقت فراوان است، در این مسیر موفق و پیروز باشید.»

سردار طلایی - عضو شورای شهر تهران - نیز در بازدید از غرفه ایسنا نوشته است: «آشنایی با دوستان عزیز خبرگزاری ایسنا از زمان تصدی فرماندهی پلیس تهران شروع شد. دوران پرفراز و نشیبی بود و خبرگزاری ایسنا هم از جمله رسانه‌های فعال در حوادث سیاسی آن زمان. اتفاق شیرینی آن روزها برای بنده این بود که وقتی صادق و شفاف با ایسنا صحبت و آنان را درگیر با موضوع مأموریت پلیس کردم کمک شایانی به بنده و پلیس و امنیت داشتند. لذا خاطر خوبی از ایسنا دارم و امیدوارم این خبرگزاری بتواند در رسالت سنگین خود با پایبندی به اصول و موازین روز به روز موفق‌تر باشد. برایتان آرزوی موفقیت دارم.»

بهمن کشاورز - رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران - در بازدید از غرفه ایسنا طی یادداشتی آورده است: «از اینکه دوستان کماکان پویا و مشتاق خدمت و خبررسانی هستند خوشحال و امیدوار شدم. تندرستی و موفقیت همه دوستان را آرزو دارم.»

جهانبخش خانجانی - عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی - نوشت: «در تاریخ بیست وسوم آبان‌ماه یکهزار و سیصد و نود و سه توفیقی شد که از خبرگزاری وزین ایسنا بازدید کنم. خبرگزاری دانشجویان از سال‌های که تأسیس شد علی‌رغم همه مضایق و مشکلات در مسیر درستی حرکت نموده است و اینجانب با توجه به شناختی که از رسانه‌ها دارم ایسنا را خبرگزاری مؤثر، معتقد واستوار و متین می‌دانم. همیشه پایدار باشند.

عباس آخوندی - وزیر راه و شهرسازی - در غرفه ایسنا به رسم یادبود برای این خبرگزاری نوشته است: «رسانه به عنوان رکن چهارم، پایه توسعه ملی است. امید که جریان دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات بتواند پایه‌های توسعه مردم‌نهاد ایران اسلامی عزیز را فراهم آورد.»

سیدوحید عقیلی - رییس دانشکده خبر دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز - در یادداشتی نوشته است: «با آرزوی توفیق روز افزون برای خبر‌گزاری دانشجویان ایران (ایسنا) که به حق در بین خبر‌گزاری‌ها‌ی ایران از لحاظ حرفه‌گرایی و نوآوری می‌درخشد. به امید افق‌های وسیع‌تر و طرح‌های جدید در حوزه تولید، توزیع و پردازش اخبار.»

حمید‌رضا ترقی - عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی - نیز برای ایسنا نوشته است: «در بیستمین نمایشگاه مطبوعات توفیق بازدید از خبر‌گزاری موفق ایسنا را یافتم. تلاش عزیزان در اطلاع رسانی دقیق و موثق قابل تقدیر است، امیدوارم در همگرا‌سازی دانشجویان و جوانان کشور با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مشارکت دادن آنها در توسعه و سازندگی کشور موفق و به رشد و ارتقاء فکری و سیاسی آنها کمک شایانی داشته باشد.»

داوود محمدی - نماینده مجلس شورای اسلامی - نیز در یادداشتی برای ایسنا نوشته است: «توفیق رفیق شد در مورخه 20 آبان ماه 93 از نمایشگاه مطبوعات و خبر‌گزاری ها (بیستمین نمایشگاه) بازدید به عمل آمد و از غرفه‌ مربوط به خبر‌گزاری ایسنا نیز بازدید شد. ان‌شاءالله با تکثر و تعددحوزه‌های رسانه‌ای شاهد رشد و اعتلای این عرصه باشیم. برترین اصحاب رسانه به عنوان آیینه‌های منعکس کننده واقعیات جامعه می‌توانند در بازتاب دردهای اجتماعی نقش مؤثری ایفا کنند و روزآمدی و تجهیز به فناوری‌های نوین در نیل به این هدف و جا نماندن از سرعت انتقال اخبار و ارتقا‌ء کمی و کیفی این عرصه فوق العاده مؤثر است. ایسنا نیز که از خبر‌گزاری‌های موفق کشور است، ان‌شاءالله در این راستا بیش از پیش تلاش کند چرا که جلب اعتماد عمومی در گرو انتقال سریع اخبار، صداقت در انتشار و روزآمدی است.»

علیرضا دائمی - معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو- در بازدید از غرفه ایسنا، نوشته است: «در تاریخ 21 آبان 93 از مجموعه خبر‌گزاری ایسنا که یکی از یاران مؤثر صنعت آب و برق کشور است، بازدید شد. ضمن امید موفقیت و بهروزی برای تمامی مدیران و کارکنان این مجموعه به این نکته اشاره می کنم که به نقش رسانه در پیوند بین مردم و ایستگاه‌های اجرایی اهمیت ویژه داده شود.»

سعید شریف‌زاده - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران - در بازدید از غرفه ایسنا، به عنوان یادبود نوشته است: «از اینکه در بازدید بیستمین نمایشگاه‌ها خبر‌گزاری و مطبوعات توقیق حاصل شد در غرفه ایسنا حضور پیدا کنم خداوند را شاکرم. با شور و شوق خاصی که در متصدیان این غرفه وجود دارد، به یاد دوران دفاع مقدس و رزمندگان می‌افتیم. از اینکه در برقراری پل ارتباطی سازمان با مردم همواره در تلاش هستید، سپاسگزاری می‌کنم. سلامتی و طول عمر پربرکت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای را از خداوند متعال مسئلت دارم.»

سردار حسین علایی - رییس وقت ستاد مشترک سپاه - نوشته است: «خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از نهادهای مبارکی است که برای توسعه ارتباطات و اطلاع‌رسانی در جامعه ایران پا به عرصه وجود نهاده است. این شجره طیبه تاکنون توانسته با اقدامات حرفه‌ای خود نقش مهمی را در توسعه فرهنگ اسلامی ایران در عصر خبررسانی ایفا کند. در عرصه دفاع مقدس نیز خبرگزاری ایسنا با انجام مصاحبه‌های گوناگون با رزمندگان تأثیرگذار دوران جنگ و نیز با انتشار مطالبی مفید و خواندنی، نقش خود را ماندگار کرده است. از خداوند بزرگ برای تمامی دست‌اندرکاران آن توفیق خدمت بیشتر در شفافیت اطلاع‌رسانی را مسئلت می‌کنم.»

دریادار سیاری - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران - برای ایسنا نوشته است: از زحمات شما متشکرم؛ ان‌شاءالله در کار ارزشمند که انجام می‌دهید موفق و سرافراز باشید. در پوشش خبری اخبار مربوط به نیروی دریایی باید تلاش بیشتر کرد. در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری موفقیت شما را آرزومندیم.

رضا حجتی - معاون مشارکت‎های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان - در بازدید از غرفه ایسنا در یادداشتی آورده است: «من ایسنا را از ابتدای تأسیس می‌شناسم. «ایسنا» محصول فکری نو، خلاق و تلاش مردان و زنانی با انگیزه در عرصه فعالیت‌ها و مشارکت‌های اجتماعی جوانان بوده و ان‌شاءالله نسل امروز هم بتوانند همان راه را با پویایی بپیمایند. موفق باشید و پرمخاطب و اصیل.»

یحیی آل اسحاق - رییس اتاق بازرگانی تهران - نیز در بازدید از غرفه ایسنا، در یادداشتی برای این خبر‌گزاری نوشته است: « خبرگزاری ایسنا در حوزه رسانه‌ای از جایگاه خوبی برخوردار است. از جمله ویژگی‌ها ایسنا جسارت، پیگیری و به‌روز بودن است. امیدوار هستم آهنگ رشد و توسعه چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه از لحاظ نرم‌افزاری به گونه‌ای باشد مناسب زمان و مکان که خبر‌گزاری ایسنا را همیشه در ردیف بالا نگهدارد.

وحید قبادی دانا - رییس سازمان جوانان هلال احمر - در بازدید از غرفه ایسنا نوشته است: «امیدوارم این خبر‌گزاری وزین و با آبرو همچون گذشته به ادامه فعالیت جهادی خود بپردازد. از همه دست‌اندرکاران، خبرنگاران، دبیران و نیز مدیر‌عامل محترم خبر‌گزاری وزین ایسنا قدردانی می‌کنم.

مجیدرضا حریری - عضو هیات نمایندگان اتاق تهران - نوشته است: «افتخار می‌کنم که بیش از 12 سال است با ایسنا دمخورم، گپ می‌زنم و نظرم را از این رسانه به گوش مخاطبم می‌رسانم. امیدوارم ایسنا همان بماند که بود، آگاهی و امید بپروراند و منتشر کند. با امید بهترین‌ها برای انسان‌هایی که در عرصه رسانه از بهترین‌هایند.

علیرضا فیض‌بخش - رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت - خطاب به ایسنا نوشته است: «خبر‌گزاری دانشجویان ایران جزو خبرگزاری‌هایی است که بیش از 10 سال است با آن آشنا هستم و به نظرم عموماً نقش مؤثر و بی‌طرفی را در برنامه‌های خودش داشته است. امیدوارم این نقش را بتواند به صورت مدام ادامه دهد.»

احد صبوری - معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی - نوشته است: «خبر‌گزاری ایسنا که در زمره خبر‌گزاری‌های تأثیرگذار کشور است، موفق شده با حفظ استقلال خبری از منافع مردم و منافع ملی را به خوبی دفاع کند.»

سیدعماد حسینی – معاون امور مهندسی وزیر نفت – نیز در بازدید از غرفه ایسنا نوشته است: «امروز 93/08/23 در بازدید از نمایشگاه مطبوعات توفیق بازدید از غرفه خبر‌گزاری دانشجویان ایران (ایسنا) فراهم گردید. امیدوارم با افزایش توانمندی مطبوعاتی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی نقطه عطفی در تاریخ کشور ایجاد شود.»

محمدحسین ایمانی خوشخو - رییس دانشگاه علم و فرهنگ - در یادداشتی نوشته است: «خداوند بزرگ را شاکریم که توفیق عنایت نمود در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبر گزاری‌ شاهد حضور موفق خبرگزاری ایسنا در این مجموعه فرهنگی باشیم. «ایسنا» یکی از افتخارات نهاد مقدس «جهاد دانشگاهی» و از خبر‌گزاری‌های شاخص و معتبر کشور است. برای همکارانمان در این مجموعه رسانه ای آرزوی سلامتی و توفیق دارم.»

علیرضا جزینی - قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر - در یادداشتی نوشته است: «رسانه‌ پل ارتباطی بین جامعه و مسئولین است. معتقدیم خبرگزاری ایسنا باید این رویکرد را در حوزه مبارزه با مواد مخدر تشدید کند.»

سید محمود میرلوحی نیز در یادداشتی برای ایسنا نوشته است: «نقش خبرگزاری ایسنا در انتقال خبر و نظر وارتباط مراکز فکری و سیاسی کشور بخصوص دانشگاه‌ها قابل توجه و شایسته تحسین است. نوآوری در حوزه خبر و رسانه از الزامات ایفاء و رشد در حوزه ارتباطات است. امیدوارم مجموعه عزیزان در هیات رئیسه و سرویس‌ها و خبرنگاران هر روز بهتر و بیشتر از گذشته موفق باشند.

شهیندخت مولاوردی - معاون رییس جمهوری در امور بانوان و خانواده - نیز در بازدید از غرفه ایسنا، درباره این خبرگزاری نوشته است: «خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در طول سال های فعالیت ثابت کرده است که به شعار خود در آهسته و پیوسته رفتن پای‌بند است و در دوره جدید فعالیت دولت یازدهم انتظار می‌رود که در تحقق برنامه‌های فرهنگی دولت و انعکاس اخبار تلاش ها و برنامه‌های آن گام های بلندی بردارد و امیدوارهستیم شعار امسال جشنواره مطبوعات «آزادی مسئولانه» سر لوحه همه رسانه‌ها قرار گیرد. با آرزوی موفقیت روزافزون.»

مهرزاد حمیدی - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش - نیز ضمن بازدید از غرفه ایسنا، در یادداشتی برای این خبرگزاری نوشته است: «امروز توفیق یافتم تا از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها دیدن کنم، در غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا مورد پذیرایی و استقبال گرم همکاران رسانه‌ای واقع شدیم. راستی رسانه‌های گروهی برای حوزه اجرا یک فرصت گرانبهایی محسوب می‌شوند که می‌توانند زوایای پنهان طرح‌ها و پروژه‌ها‌ی اجرایی را نمایان ساخته و در اجتماعی کردن طرح‌ها و برنامه‌ها کمک‌های شایان به مدیران کنند. اینجانب از این بابت از خبرگزاری ایسنا و همکاران پر تلاش آنها صمیمانه تشکر می‌کنم ان‌شاءالله موفق و مؤید باشند.»

سیروس نصیری - مدیر امور عشایر استان تهران - نیز در متنی نوشته است: «من تشکر می‌کنم از زحمات همکاران عزیز خبر‌گزاری ایسنا که به سهم خود در انعکاس اخبار عشایر این ذخایر انقلاب کوشش کرده‌اند و ا‌ن‌شاءالله بتوانیم با کمک این دوستان و سایر اصحاب رسانه این جامعه مولد و کوشا را همچنان زنده و پایدار در کشور حفظ کنیم.»

سرهنگ حسن قسمتی - فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان تهران - برای ایسنا نوشته است: «اعتقاد دارم هرجا پای اصحاب رسانه به موضوعی که در خور توجه بوده باز شده مشکلات مردم و سازمان های خادم کشور بهتر و زودتر حل شده است. از توجه آن رسانه کمال تشکر را دارم موفق باشید.»

محمدنبی حبیبی - دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی - در بازدید از غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات در یادداشتی آورده است: «در تاریخ 20 آبان 93 از خبرگزاری ایسنا در نمایشگاه مطبوعات توفیق بازدید داشتم. حفظ امانت و دقت در حد ممکن برای ارائه صحیح اخبار را دو ویژگی مهم این خبرگزاری می‌دانم.»

غلامرضا کاتب - نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی - در یادداشتی نوشته است: «خدا را شاکریم که توفیق یافتم از غرفه خبرگزاری ایسنا که متعلق به جوانان و فرهیختگان است بازدید کنم. الحمدالله این رسانه توانسته است جایگاه خوبی در میان جامعه و جوانان کسب کند که به مدیران وهمکاران تبریک عرض می‌کنم. برای فرهنگسازی بیشتر آرزوی موفقیت و بهره‌روزی دارم.»

سرهنگ پاسدار زاهدیان - رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا - در یادداشتی برای ایسنا نوشته است: «ضمن تبریک برگزاری نمایشگاه مطبوعات، از تلاش‌های خبرگزاری ایسنا، در امر اطلاع‌رسانی و ارتقای سطح آگاهی جامعه تقدیر و تشکر می‌شود. رسالت رسانه‌ها بالا بردن دانش عمومی در حوزه‌های مختلف و ایجاد مشارکت‌ عمومی در امر اداره جامعه ودر مسیر اهداف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است. خبرگزاری وزین ایسنا که بر پایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های قشر فرهیخته دانشگاهی بنیانگذاری شده و فعالیت می‌کند نیز در جامعه فرهنگی مطبوعات و خبرگزاری‌ها می تواند در اثربخشی مأموریت‌ها و مسئولیت‌های نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت عمومی مؤثر واقع شود. امیدوارم خبرگزاری ایسنا در اشاعه فرهنگ و الگوی سبک زندگی اسلامی و ایرانی مفید و مؤثر واقع شود.»

سید محمد جواد هاشمی‌نژاد - دبیرکل کانون هابیلیان - نیز نوشته است: «خبرگزاری ایسنا خبرگزاری پویا، با نشاط و دارای آینده روشنی است که امیدوارم در سایه نیروها و خبرنگاران جوانش بتواند تحرک و نشاط و آگاهی دهی بیشتری به قشر جوان جامعه بدهد.»

زهرا جواهریان - مدیرکل توسعه پایدار سازمان محیط زیست - نیز در بازدید از غرفه ایسنا نوشته است: «نقش و تأثیرگذاری رسانه در ارتقای دانش و فرهنگ یک جامعه، بر کسی پوشیده نیست. تفاوت در نگاه‌های همه جانبه و آینده‌نگری است. بی‌شک توجه ایسنا به محیط زیست و توسعه پایدار نشان‌دهنده نگاه متفاوت و ترقی و توجه به نسل آینده است.»

بهروز نعمتی - سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی - نیز در بازدید از غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، طی یادداشتی از تلاش‌های عوامل این خبرگزاری به‌ویژه خبرنگار پارلمانی ایسنا تشکر کرده است.

محمود نادری- معاون امور بین‌الملل مرکز ملی مطالعات جهانی شدن - نیز در یادداشتی نوشته است: «بسیار خرسندم که از غرفه خبرگزاری وزین و ارجمند ایسنا که حقیقتاً از ابتدا و در دوران‌های گوناگون در مسیر تحول و تکامل قدم برداشته است، دیدن می‌کنم. خبرگزاری ایسنا همواره سعی داشته است با بازتاب دقیق و علمی خبرهای و رعایت انصاف و حفظ احترام همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی ضمن حفظ هویت مستقل خود دغدغه‌های اکثریت ملت پرافتخار ایران را بازتاب مناسب و خوبی بدهد. برای همه دست‌اندرکاران گرامی و ارجمند ایسنا آرزوی توفیق روزافزون دارم.»

امیر سرتیپ غلامحسین دربندی نیز در بازدید از غرفه ایسنا، در یادداشتی آورده است: «از غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا بازدید بعمل آوردم. مثل همیشه موفق بودند ان‌شاءالله حضرت ولی‌عصر (عج) یارو و یاورتان.»

محمد سعیدنژاد - معاون وزیر راه و شهرسازی - نیز در بازدید از غرفه ایسنا، درباره این خبرگزاری نوشته است: «خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به عنوان پل ارتباطی گروه‌های مختلف اجتماعی بویژه نسل جوان و اندیشمند دانشجو بوده است. بازدید از این غرفه زمینه گفتگوی بخش حمل و نقل دریایی را برای انعکاس دیدگاه‌ها و برنامه‌های اجرایی این بخش اقتصاد کشور فراهم کرد. آرزوی موفقیت و شادکامی برای همه دست‌اندرکاران این رسانه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی بویژه خبرنگاران زحتمکش آن را از خداوند متعال دارم.»

انتهای پیام

کد N618130

وبگردی