آفتاب

میرباقری:قرائت مدرن و متحجرانه از اسلام، دولبه یک قیچی هستند

میرباقری:قرائت مدرن و متحجرانه از اسلام، دولبه یک قیچی هستند

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی گفت: قرائت مدرن و متحجرانه از اسلام، دولبه یک قیچی هستند و هردو قرائت نادرست می تواند جوانان را از مسیر اصلی منحرف کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) حجت الاسلام سیدمحمد مهدی میرباقری رئیس فرهنگستان علوم اسلامی که عصر امروز در همایش تا مبارزه هست ما ایستاده ایم که در دانشگاه ادبیات دانشگاه تهران و به مناسبت 16 آذر برگزار شد حضور داشت بابیان این‌که مبازره مبنای سیاسی،فرهنگی و اقتصادی دارد، گفت: قطار غرب در حال سقوط است و شما دانشجویان باید به فکر آینده بدون آمریکا باشید.

میرباقری با بیان این‌که تحلیل وقایع جهان با علوم سیاسی غرب، باعث گمراهی ما می شود خاطرنشان کرد: ما باید با فلسفه، حوادث را تحلیل کنیم،‌ دانشجویان بسیجی باید نرم افزارهای اداره اسلامی کشور را تولید کنند و رابطه اسلام و کارآمدی را نشان دهند.

وی تاکید کرد:جمهوری اسلامی ایران رهبر تمدن اسلامی است و از سوی دیگر آمریکا هم رهبری تمدن غرب را به عهده گرفته است و در حقیقت این نبرد بین تمدن اسلام و غرب است که جریان دارد.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی با تاکید براین‌که مبارزه با خدا شعار اصلی مدرنیته است تاکید کرد: قرائت مدرن و متحجرانه از اسلام، دولبه یک قیچی هستند، همچنین باید بگویم که توحید و اسلام برای غرب از بمب هسته ای هم خطرناک تر هستند.

به گزارش ایسنا، در پایان همایش "تا مبارزه هست ما ایستاده ایم " امیرعلی آزادی جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه تهران بیانیه بیسج دانشجویی را قرائت کرد و در مورد دلایل حاضر نشدن قالیباف در این مراسم گفت: این حضور به دلیل این‌که وی قرار است به مدت یک هفته شهردار کربلا باشد امکان پذیر نبود.

انتهای پیام

کد N617946

وبگردی