آفتاب
در دیدار ۷ حزب با هاشمی رفسجانی مطرح شد:

تاکید رئیس مجمع تشخیص بر حضور احزاب در دستگاه‌های اجرایی

تاکید رئیس مجمع تشخیص بر حضور احزاب در دستگاه‌های اجرایی

دبیر کل حزب آبادگران جوان ایران اسلامی گفت: صبح امروز به مناسبت روز دانشجو ۷ حزب با هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

حسن بیادی دبیر کل حزب آبادگران جوان ایران اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، به دیدار ۷ حزب اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل با آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: حزب ایران اسلامی، جمعیت مستقل ایرانی اسلامی، جمعیت جوانان انقلاب اسلامی، جامعه اسلامی فرهنگیان، جمعیت فدائیان اسلام، جمعیت آبادگران جوان، و حزب فرزندان ایران صبح امروز با رئیس مجمع تشخیص نظام دیدار کردند.

وی افزود: در این دیدار آیت الله هاشمی تحلیلی درباره روز دانشجو داشت و تاکید کرد که همانند قبل از انقلاب، دانشجویان باید در صحنه حضور داشته باشند.

بیادی به سخنان هاشمی رفسنجانی درباره نقش روشنگری دانشجویان در جامعه اشاره کرد و گفت: به گفته هاشمی رفسنجانی جامعه ما باید از نظرات و دیدگاههای روشنگرایانه دانشجویان استفاده کند.

دبیر کل حزب آبادگران جوان ایران اسلامی به تاکید هاشمی رفسنجانی بر تقویت احزاب در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: آقای هاشمی بر حضور تاثیرگذار و پررنگ احزاب بر دستگاههای اجرایی اشاره کرد و تاکید داشت حضور احزاب در دستگاههای اجرایی سبب پاسخگویی عملکرد به مردم می شود.

وی همچنین گفت: هاشمی بر رعایت قانون و رقابت سالم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۴ تاکید کرد.

کد N617878

وبگردی