آفتاب
سعید جلیلی در دانشگاه تهران:

دشمن با ترفند تردید در مبارزه و مقاومت به مقابله با ملت ایران آمده است

دشمن با ترفند تردید در مبارزه و مقاومت به مقابله با ملت ایران آمده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در صحنه رویارویی با استکبار همیشه ملت ایران پیروز بوده است، گفت: امروز دشمن با ترفند زیر سئوال بردن مبارزه و مقاومت به مقابله با ملت ایران آمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی در همایش «تا مبارزه هست، ما هستیم» که به مناسبت روز دانشجو به همت بسیج دانشجویی در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: هر جا صحنه نبرد و رویایی بوده، آنکه پیروز شد ملت ایران بوده است.

وی افزود: پیروزی یعنی اینکه بتوانیم اراده خود را به طرف مقابل تحمیل کنیم و هر گاه صحنه نبرد و رویارویی با دشمنان و استکبار شکل گرفته است، این اراده ملت ایران بوده که به آنان تحمیل شده و همیشه این پیروزی همراه با پیشرفت و تکثیر بوده است.

عضو تشخیص مصلحت نظام همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دشمن می‌داند در صحنه مبارزه نمی‌تواند ملت ایران را شکست دهد، گفت: امروز دشمن از ترفند بزرگ دیگری برای مقابله با مردم ایران استفاده می‌کند و آن زیر سئوال بردن اصل مبارزه است.

وی افزود: دشمن می‌خواهد اصل مبارزه و مقاومت را منحرف کند. او می‌داند توانستن ما را نمی‌تواند مهار کند. بنابراین امروز می‌خواهد خواستن ما را مهار کند و هدف دشمن، تردید مبارزه برای داشته‌هایی است که داریم.

جلیلی یادآور شد: دشمن می‌داند که تا مبارزه است، مردم ایران در صحنه هستند و همچنین پیروز میدان و دشمن با زیر سئوال بردن مبارزه می‌خواهد این سرمایه بزرگ را از ملت ما بگیرد.

ادامه دارد

کد N617871

وبگردی