آفتاب
معاون سازمان تبلیغات:

دشمن با تغییر سبک زندگی، جریان انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است

دشمن با تغییر سبک زندگی، جریان انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمن با تغییر سبک زندگی، جریان انقلاب اسلامی را نشانه گرفته‌ و به‌دنبال متوقف کردن آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه فارس، حجت‌الاسلام موسوی‌هوایی در پنجمین اجلاس منطقه‌ای نماز در شیراز گفت: برگزاری اجلاسیه‌های سراسری و منطقه‌ای نماز از محورهای اصلی مکتب و آرمان‌های انقلاب است که سازمان تبیلغات را جدی‌تر از گذشته درگیر کرده است.

وی اقامه نماز را مهمترین کارکرد سازمان تبلیغات اسلامی ذکر و خاطرنشان کرد: این سازمان به لحاظ آماری دست پری دارد، اما در زمینه تأثیرگذاری، باید کارهای فرهنگی را با تعمق بیشتری انجام داد و از روش‌های بهتری در تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز استفاده کرد.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: مسئولیت کمیته علمی این اجلاس به عهده معاونت پژوهشی سازمان تبلیغات کشور گذاشته شده است.

موسوی‌هوایی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله نماز و سبک زندگی اشاره و اظهار کرد: این مسئله از چهار سال گذشته به صورت جدی توسط رهبرمعظم انقلاب مطرح شده است.

وی ادامه داد: موضوع سبک زندگی تحت عنوان مهارت‌های زندگی از هشت سال گذشته در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی کشور قرار گرفته است.

به گفته معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، در سرفصل‌های ارسالی جهت ارائه مقالات به پژوهشگران حوزه و دانشگاه مسئله سبک زندگی مد نظر قرار داده شده است.

موسوی هوایی رشد و تعالی فرهنگی را مهمترین اولویت سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و اظهار کرد: برای تبیین صیحیح سبک زندگی باید فرهنگ دینی را نهادینه کنیم.

وی در ادامه استواری فرهنگ را بر پنج پایه دانش، بینش، نگاه انسان به تمام مسائل هستی، ارزش‌ها، گرایش درونی نسبت به ارزش‌ها و کنش بیرونی دانست و گفت: دشمن تلاش کرده که دانش و بینش را نشانه بگیرد و با ابزار مختلف آنها را غیرالهی جلوه دهد.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: طبق آمار صحیح میدانی دشمن با حرکت خود در مراحل کنش و گرایش‌ها بر ما تأثیر گذاشته اما هنوز نتوانسته ارزش‌های ما را به گونه‌ای که منافعشان می‌طلبد، نشانه بگیرند.

موسوی هوایی نماز را به معنای پذیرفتن اصلی به عنوان اصل عبودیت خداوند ذکر و خاظرنشان کرد: بزرگترین شعار الهی برای ما نماز است.

انتهای پیام

کد N617805

وبگردی