آفتاب

هاشمی رفسنجانی امروز میزبان سران 7 حزب بود/انتخابات آینده مجلس و قانون آن، محوری ترین بحث نشست امروز

هاشمی رفسنجانی امروز میزبان سران 7 حزب بود/انتخابات آینده مجلس و قانون آن، محوری ترین بحث نشست امروز

تسنیم نوشت:

دبیرکل حزب اسلامی ایران‌زمین ضمن تشریح جزئیات جلسه امروز ۷ حزب با هاشمی رفسنجانی از درخواست این احزاب درباره قانون انتخابات خبر داد.

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب ایران‌زمین با اشاره به جلسه امروز سران 7 حزب و تشکل با هاشمی رفسنجانی گفت: امروز صبح دبیران کل 7 حزب و تشکل اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل با آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

او ادامه داد: در این دیدار درباره حادثه 16 آذر، انتصابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 و آرایش‌های سیاسی در حال شکل‌گیری در این انتخابات و قانون انتخابات که در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دارد، بحث و گفت‌وگو شد.

دبیرکل حزب اسلامی ایران‌زمین با بیان اینکه آقای هاشمی رفسنجانی نظرات خود را درباره مسائل گفته‌شده مطرح کرد، گفت: درباره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بحثی مطرح نشد.

رئوفیان با اشاره به درخواست 7 حزب و تشکل اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل از هاشمی رفسنجانی گفت: احزاب از آیت‌الله هاشمی درخواست داشتند تا در خصوص تدوین قانون انتخابات از احزاب نیز کمک گرفته شود تا قانون انتخابات جامعیت بیشتری داشته باشد.

او در پایان گفت: آیت‌الله هاشمی نیز با نظر ما موافق بودند که از نظرات احزاب در تدوین قانون انتخابات استفاده شود؛ البته نحوه ورود احزاب به این موضوع نیز باید برنامه‌ریزی شود.

به گفته دبیرکل حزب اسلامی ایران‌زمین، در این دیدار دبیران کل حزب اسلامی ایران زمین، جمعیت مستقل ایران اسلامی، حزب فرزندان ایران،جامعه اسلامی فرهنگیان، جمعیت فدائیان اسلام، جمعیت جوانان انقلاب اسلامی و جمعیت آبادگران ایران اسلامی حضور داشتند.

 


45231

 

کد N617722

وبگردی