آفتاب
رییس فراکسیون کارگری:

نان مساله‌ای حیاتی برای فقراست

نان مساله‌ای حیاتی برای فقراست

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت نان، گفت: نان مسئله ای حیاتی برای فقرا،‌کارگران و کشاورزان است از این رو نباید به راحتی از گران شدن آن گذشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا محجوب طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سالگرد ارائه گزارش تحقیق و تفحص از تأمین اجتماعی قرار داریم ولی متأسفانه هنوز برخی از تخلفات ادامه دارد گفت: لذا انتظار داریم مجلس چاره ای بیاندیشد و دستگاه قضایی در برخورد با این موضوع وارد عمل شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه نسبت به اجرایی نشدن استفساریه تبصره 2 ماده 730 قانون تأمین اجتماعی که یک سال و 9 ماه از آن می گذرد انتقاد کرد و گفت: متأسفانه کسانی که مشمول موضوع این ماده می شدند به دلیل اجرایی نشدن آن دو سال بیشتر خدمت کردند.

وی در تذکری دیگری به وزیر کشور نسبت به صادر نشدن حکم دهیاران منطقه رودبار قصران تذکر داد و گفت: وزارت کشور این موضوع را هر چه زودتر حل و فصل کند، همچنین بسیاری از روستاهای تهران که در منطقه سردسیر واقع شده‌اند لوله کشی گاز ندارند از این رو لازم است شرکت گاز در راستای گازرسانی به این مناطق وارد عمل شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان، اظهار کرد: ضمن تشکر از مجلس به خاطر توجه به موضوع دستمزد کارگزاران مخابرات روستایی از وزارت آموزش و پرورش می‌خواهم تا در پرداخت معوقات معلمان تسریع کند.

انتهای پیام

کد N617322

وبگردی