آفتاب
عیسی زاده:

عملیات اجرایی محور تكاب- شاهين دژ- مياندوآب تسریع یابد

عملیات اجرایی محور تكاب- شاهين دژ- مياندوآب تسریع یابد

ارومیه- نماینده مردم شهرستان مياندوآب، تكاب و شاهين دژ در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در عملیات اجرایی محور تکاب، شاهین دژ- میاندوآب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عیسی زاده پیش از ظهر یکشنبه در جریان دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه یكی از مسیرهای ترانزیتی جنوب استان به شمارمی رود كه استانداردسازی این محور در توسعه شبكه حمل و نقل استان نقش آفرین است افزود: اجرای این طرح باید شتاب بیشتری بگیرد.

وی با اشاره به اینکه عملیات راهسازی این محور در پنج قطعه در حوزه استحفاظی شهرستان شاهین دژ اجرا می شود ادامه داد: ایمن سازی محور تكاب- شاهین دژ- میاندوآب یكی از خواسته های دیرینه مردم منطقه است كه تلاش می شود این امر در كوتاه ترین زمان ممكن تحقق یابد.

عیسی زاده در این دیدار همچنین به برنامه ریزی و هماهنگی دولت و مجلس برای تكمیل مساكن مهر و رفع مشكلات این واحدها تاكید كرد و خواستار افزایش مشاركت و همكاری مردم و پیمانكاران با دستگاههای اجرائی و خدمات رسان در این بخش شد.

وی با بیان اینکه امروز مجتمع های مسکن مهر با مشکل کمبود و نبود فضاهای آموزشی و بهداشتی و خدمات شهرداری مواجه هستند عنوان کرد: عدم اجرای طرح مسکن مهر بازار مسکن را با چالش های اساسی روبرو می کرد.

عیسی زاده با اشاره به اینکه خانه دار شدن اقشار کم درآمد و جوانان از مزایای خوب مسکن مهر بود، اظهار داشت: این در حالی است که با توجه به اجرای آنها در محدوده اطراف شهرها موضوع خدمات رسانی با مشکل مواجه شده است.

مدیر كل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این دیدار با بیان اینكه عملیات راهسازی این محور در پنج قطعه در حوزه استحفاظی شهرستان شاهین دژ اجرا می شود افزود: اعتبار اولیه این طرح نزدیك به ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

خلیل محبت خواه با اشاره به برنامه ریزی اصولی برای اتمام طرح مساکن مهر در استان گفت: بر اساس اقدامات صورت گرفته پیش بینی می شود مساکن مهر باقی مانده در استان بزودی به متقاضیان واگذار شود.

کد N617155

وبگردی