آفتاب
نایب‌رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در نطق میان‌دستور:

برای مبارزه با تحریم٬ كنایه و ابهام را كنار بگذاریم

برای مبارزه با تحریم٬ كنایه و ابهام را كنار بگذاریم

مردم هنوز گرفتار معضل مسکن هستند، بنابراین انتظار دارند تا نمایندگان برای کاهش هزینه‌ها، امید به آینده و رونق بخشیدن به زندگیشان بکوشند.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تاكید كرد: مردم هنوز  گرفتار معضل مسکن هستند، بنابراین انتظار دارند نمایندگان برای کاهش هزینه‌ها، امید به آینده و رونق بخشیدن به زندگیشان بکوشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ ایرج ندیمی در صحن علنی مجلس با بیان اینكه هر كسی می‌داند كه برای مردم ما چقدر مساله معیشت و بیكار مهم است گفت: امروز وقتی می‌دانیم مسائلی مانند بیکاری، رکود و همچنین معیشت، مردم را آزار می‌دهد٬ همین موضوعات باید اولویت اول ما باشد.

نماینده مردم لاهیجان افزود: مردم هنوز گرفتار معضل مسکن هستند و در راستای ازدواج، زندگی و استقلال یک مساله اساسی برایشان محسوب می‌شود بنابراین انتظار دارند نمایندگان برای کاهش هزینه‌ها، امید به آینده و رونق بخشیدن به زندگی‌شان بکوشند.

وی ادامه داد: کشاورزان از ما می‌خواهند  اولویت اول کاری نمایندگان در بحث بودجه  قرار داشته باشند، چراکه آنها مظلوم‌ترین اقشار جامعه هستند و کمترین مدافعان را دارند.

ندیمی تصریح کرد: در راستای تعامل قوا و نزدیک کردن افکار به جهت هم‌اندیشی برای مبارزه با تحریم و اجرای اقتصاد مقاومتی باید به یکدیگر نزدیک شویم و کنایه‌ها، ایهام و چندپهلو سخن‌گفتن باعث جدایی ما نشود.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان كرد: مردم از ما می‌خواهند در صداقت، اعتماد و راستگویی بیش از آنچه می‌گوییم، باشیم و به تعبیر دیگر آنچه در دلمان است را به زبان ساری و جاری سازیم. بنابراین برای مبارزه با تحریم باید كنایه و ابهامات را كنار بگذاریم.

 

کد N617116

وبگردی